ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός του σχολείου μας για το σχ. έτος 2019-2020 θα γίνει την Τετάρτη 11-9-2019 , στις 8:30 π.μ.

 

Στη συνέχεια οι μαθητές αποχωρούν με τη συνοδεία των γονέων και κηδεμόνων τους.

 

Βιβλία θα δοθούν την Πέμπτη 12-9-2019.

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

Την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν επιμορφωτική ημερίδα με θέμα “Οι διαταραχές πρόσληψης τροφής και η χρήση του διαδικτύου ως κοινωνικά φαινόμενα στο χώρο του σχολείου. Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών.”

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ a4 4-9-19 fin (2) (1)