Ανακοίνωση για το Ολοήμερο
Αυτή την εβδομάδα το Ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει με δύο τμήματα που θα σχολάνε στις 15.οο μ.μ.
Θα συμμετέχουν οι μαθητές της Α΄Β΄Γ΄τάξης και τα αδερφάκια τους που έχουν 2 βεβαιώσεις εργασίας ή είναι μονογονεϊκή οικογένεια.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση μέχρι την πλήρη στελέχωση από εκπαιδευτικούς