Δημοσιεύθηκε στην Τα νέα του Σχολείου μας - School News, Τάξη Γ' - 3rd Grade, Τάξη Δ' - 4th Grade, Τάξη Στ' - 6th Grade

Συνεργατικές δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, που καθιερώθηκε από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών το 1992, τιμάται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου. Στόχος της είναι η προώθηση των δικαιωμάτων και της ευημερίας των ατόμων με αναπηρία σε όλους τους τομείς της κοινωνίας και της ανάπτυξης. Παράλληλα, δίνεται έμφαση στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά, καθώς και στην ανάγκη δημιουργίας ενός κόσμου όπου όλοι οι άνθρωποι έχουν ίσες ευκαιρίες.

Τα άτομα με αναπηρία αποτελούν περίπου το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού, δηλαδή πάνω από 1 δισεκατομμύριο ανθρώπους. Η αναπηρία, είτε σωματική, είτε νοητική, είτε αισθητηριακή, μπορεί να επηρεάσει κάθε πτυχή της ζωής ενός ανθρώπου. Ωστόσο, οι προκλήσεις δεν περιορίζονται μόνο στη φυσική προσβασιμότητα, αλλά περιλαμβάνουν και την κοινωνική αποδοχή, τις ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, την εργασία και την υγειονομική περίθαλψη.

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία για το 2024 έχει ως θέμα «Σχολεία για Όλους: Ενδυναμώνοντας τη Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία». Ο φετινός εορτασμός εστιάζει στη δημιουργία μιας εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, που προωθεί την ισότητα, τη συμμετοχή και τον σεβασμό για όλα τα άτομα.

Το κύριο μήνυμα αφορά την προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία στην ισότιμη πρόσβαση σε όλους τους τομείς της ζωής και την ενεργό συμμετοχή στην κοινωνία. Παράλληλα, αναδεικνύεται η σημασία της ενίσχυσης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, η οποία αποτελεί θεμέλιο για μια δίκαιη και συμπεριληπτική κοινωνία.

Η ημέρα αυτή μας υπενθυμίζει ότι οι κοινωνίες μας γίνονται πιο ισχυρές και δίκαιες όταν αναγνωρίζουν και υποστηρίζουν την ποικιλομορφία. Η προώθηση της ισότητας, της συμμετοχής και της αυτονομίας των ατόμων με αναπηρία αποτελεί δείκτη προόδου και ανθρωπιάς για κάθε χώρα.

Στο πλαίσιο του εορτασμού της, ο μέντορας και ενδοσχολικός συντονιστής του σχολείου κ. Μίλτος Καραζούπης και η δασκάλα Ειδικής Αγωγής κ. Βασιλική Καρατζούνη, διοργάνωσαν ανοιχτή συνεργατική δράση – παρουσίαση την οποία παρακολούθησαν και συμμετείχαν στις δραστηριότητες  οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’, Δ’ και Στ’ τάξης καθώς και εκπαιδευτικοί του σχολείου.

2024 12 03 19 33 34 292
3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Εικ. 1

 

2024 12 03 14 43 15 082
3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Εικ. 2

 

2024 12 03 14 43 15 165
3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Εικ. 3

 

2024 12 03 19 32 40 006
3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Εικ. 4

 

2024 12 16 23 27 56 533
Συμπληρωματική δραστηριότητα – κ. Σοφία Μπάρδα Στ΄ τάξη

Συντάκτης:

Karazoupis, M. (2025). Simplex-Focused Informational Discrete Spacetime Theory Framework: Towards a Predictive and Testable Theory of Quantum Spacetime. Zenodo. https://doi.org/10.2139/ssrn.5139409

Karazoupis, M. (2025). Discrete Quantum Gravity with R2 Corrections: A Verified Numerical Approach. Zenodo. https://doi.org/10.2139/ssrn.5154067

Karazoupis, M. (2025). A Numerical Solver for Magnetized Neutron Star Structure with a Hybrid Equation of State, Hall-MHD Magnetic Field Evolution, and Thermal Effects. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.15046585

Karazoupis, M. (2025). Complete Theory of Simplicial Discrete Informational Spacetime: Towards a Predictive and Testable Theory of Quantum Spacetime. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.15046333

Karazoupis, M. (2025). A Computational Framework for 4D Simplicial Complex Dynamics: Integrating Pachner Moves and Monte Carlo Simulations for Quantum Gravity and Topological Analysis. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.15052875

 


Περισσότερες πληροφορίες