Δημοσιεύθηκε στην Τα νέα του Σχολείου μας - School News, Τάξη Ε' - 5th Grade, Τάξη Στ' - 6th Grade

Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας

Στο πλαίσιο των δράσεων του σχολείου μας για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας και με αφορμή τις εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας κατά της Ενδοσχολικής βίας, πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις από την Ε’ και Στ’ τάξη.

Παρουσίαση – συζήτηση για την ενδοσχολική βία – προβολή βίντεο. Σχέδιο δράσης – καμπάνια ενημέρωσης για τον ενδοσχολικό εκφοβισμό βασισμένο σε υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό από το Χαμόγελο του Παιδιού και το milatora.gr (1 διδακτική ώρα).

2024 03 07 11 38 24 018
Βιντεοπροβολή για την Ενδοσχολική Βία
2024 03 07 11 38 24 102
Παρουσίαση για την Ενδοσχολική Βία
2024 03 07 11 38 24 179
Παρουσίαση για την Ενδοσχολική Βία

Μελέτη περίπτωσης – σχέδιο μαθήματος για την ενδοσχολική βία – συνδιδασκαλία Ε’ και Στ’ τάξης. (2 διδακτικές ώρες)

“Η Μυστική Λέσχη” είναι η ιστορία της Λίλι, μιας ντροπαλής κοπέλας που λατρεύει τα βιβλία. Η Λίλι δέχεται επανειλημμένα bullying από μια ομάδα νταήδων στο σχολείο. Μια μέρα, λαμβάνει μια πρόσκληση από μια μυστική λέσχη βιβλιόφιλων. Η Λίλι αποφασίζει να πάει και γνωρίζει την Έμμα, την κρυφή της θαυμάστρια. Οι δύο γίνονται φίλες και απολαμβάνουν την αγάπη τους για τα βιβλία. Ωστόσο, οι νταήδες ανακαλύπτουν τη λέσχη και καταστρέφουν τον χώρο τους. Η Λίλι και η Έμμα αντιμετωπίζουν τους νταήδες, σώζουν τα βιβλία τους και ενισχύουν τη φιλία τους. Η ιστορία τελειώνει με την Λίλι και την Έμμα να γίνονται οι καλύτερες φίλες και να αποκτούν περισσότερους φίλους, ενώ οι νταήδες απομονώνονται. Η Λίλι και η Έμμα ελπίζουν ότι οι νταήδες θα αλλάξουν και γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. Η ιστορία είναι μια τρυφερή αφήγηση για τη φιλία, την αγάπη για τα βιβλία και την αντιμετώπιση των όσων ασκούν βία.

Οι μαθητές καλούνται έχοντας ως αφόρμηση την ιστορία της Λίλι να συμπληρώσουν το συνοδευτικό φυλλάδιο εργασίας, να μπουν στη θέση των πρωταγωνιστών της ιστορίας και να εκφράσουν από τη δική τους οπτική, εναλλακτικά σενάρια αντιμετώπισης της σχολικής βίας. Τι άραγε θα έκαναν αν βρισκόντουσαν στη θέση της Λίλι;

2024 03 07 11 38 24 364
Μελέτη περίπτωσης – Σχέδιο μαθήματος – Συνδιδασκαλία Ε’ & Στ.
2024 03 07 11 38 25 086
Μελέτη περίπτωσης – Σχέδιο μαθήματος – Συνδιδασκαλία Ε’ & Στ.
2024 03 07 11 38 25 151
Μελέτη περίπτωσης – Σχέδιο μαθήματος – Συνδιδασκαλία Ε’ & Στ.

Συντάκτης:

Karazoupis, M. (2025). Simplex-Focused Informational Discrete Spacetime Theory Framework: Towards a Predictive and Testable Theory of Quantum Spacetime. Zenodo. https://doi.org/10.2139/ssrn.5139409

Karazoupis, M. (2025). Discrete Quantum Gravity with R2 Corrections: A Verified Numerical Approach. Zenodo. https://doi.org/10.2139/ssrn.5154067

Karazoupis, M. (2025). A Numerical Solver for Magnetized Neutron Star Structure with a Hybrid Equation of State, Hall-MHD Magnetic Field Evolution, and Thermal Effects. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.15046585

Karazoupis, M. (2025). Complete Theory of Simplicial Discrete Informational Spacetime: Towards a Predictive and Testable Theory of Quantum Spacetime. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.15046333

Karazoupis, M. (2025). A Computational Framework for 4D Simplicial Complex Dynamics: Integrating Pachner Moves and Monte Carlo Simulations for Quantum Gravity and Topological Analysis. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.15052875

 


Περισσότερες πληροφορίες