Χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα τμήματα της Α´ και Β´ τάξης
13 Δεκεμβρίου 2012 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα τμήματα της Α´ και Β´ τάξης θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012 από τις 10:00 το πρωί έως τις 12:00 το μεσημέρι στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Γυμνασίου /Λυκείου(είσοδος από το 41ο ).
Δείτε την σχετική ανακοίνωση εδώ.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γονείς ,Σχολικές Γιορτές .






http://games.saferinternet.gr
e-safety kit
Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
Ιντερνετοδάσος
Αφήστε μια απάντηση