Επέτειος του ΟΧΙ

21 Οκτωβρίου 2012 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Η Επέτειος του ΟΧΙ, αφορά την άρνηση της Ελλάδας στις ιταλικές αξιώσεις επί τελεσιγράφου που επιδόθηκε στις 28 Οκτωβρίου του 1940, στον Έλληνα Πρωθυπουργό, συνέπεια της οποίας ήταν η είσοδος της Χώρας στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και η έναρξη του Ελληνοϊταλικού πολέμου του 1940. Η ημερομηνία αυτή καθιερώθηκε να εορτάζεται στην Ελλάδα κάθε χρόνο ως επίσημη εθνική εορτή και αργία.

Δείτε περισσότερα στην Βικιπαίδεια

Επίσης δείτε τα Πρόσωπα του Β΄Παγκόσμιου πολέμου,εικόνες πολέμου από το ηρωικό ΟΧΙ και γελοιογραφίες της εποχής.

Πηγή :http://www.mathima.gr

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Σχολικές Γιορτές .

2 σχόλια

  1.    Νεφελη-nefelooooo!!!!!!!!  |  23 Οκτωβρίου 2012 στις 09:13     Απάντηση

    ΣΤ2 και ΣΤ1 σε δύο εγκδηλώσεις (γιορτές) του σχολείου. ΜΗΝ ΤΙΣ ΧΑΣΕΤΕ  ΝΕΦΕΛΗ   ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ!!!!!!
    ΣΤ΄1-2 f.e.

  2.    Μέλπω Τακ.Τακ.  |  23 Οκτωβρίου 2012 στις 09:03     Απάντηση

    Ελάτε όλοι στο σχολείο μας (φίλοι,συγγενείς,γονείς φυσικά) για να δείτε το ΣΤ2 την Τετάρτη και το ΣΤ1 την Πέμπτη. Ώρες: 10.00 με 11.00
    ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ
    ΣΤ2! ΜΕΛΠΩ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση