Η σωστή στάση του σώματος μπροστά στον υπολογιστή
14 Οκτωβρίου 2012 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- Δεν τρώμε και δεν πίνουμε μπροστά στον υπολογιστή γιατί μπορεί να προκαλέσουμε βλάβες ακόμα και βραχυκύκλωμα.
- Πρέπει να έχουμε καθαρά χέρια όταν χειριζόμαστε τον υπολογιστή μας γιατί το πληκτρολόγιο αποτελεί εστία μικροβίων και είναι δύσκολο να καθαριστεί.
- Πρέπει να κάνουμε συχνά διαλείμματα για να ξεκουράσουμε το σώμα μας, την σκέψη και τα μάτια μας.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΤΠΕ Ετικέτες: Αγωγή Υγείας, Εργονομία, Σωστή στάση σώματος.








Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
e-safety kit
http://games.saferinternet.gr
Ιντερνετοδάσος
Αφήστε μια απάντηση