Η σωστή στάση του σώματος μπροστά στον υπολογιστή

14 Οκτωβρίου 2012 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

  • Δεν τρώμε και δεν πίνουμε μπροστά στον υπολογιστή γιατί μπορεί να προκαλέσουμε βλάβες ακόμα και βραχυκύκλωμα.
  • Πρέπει να έχουμε καθαρά χέρια όταν χειριζόμαστε τον υπολογιστή μας γιατί το πληκτρολόγιο αποτελεί εστία μικροβίων και είναι δύσκολο να καθαριστεί.
  • Πρέπει να κάνουμε συχνά διαλείμματα για να ξεκουράσουμε το σώμα μας, την σκέψη και τα μάτια μας.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΤΠΕ Ετικέτες: , , .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση