Eγγραφές των μαθητών της Α΄ τάξης 2012-2013
17 Μαΐου 2012 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αγαπητοί γονείς, σχετικά με τις εγγραφές των μαθητών της Α΄ τάξης, για το σχολικό έτος 2012-2013, σας γνωρίζουμε τα παρακάτω:.
Στην πρώτη τάξη εγγράφονται υποχρεωτικά όσοι μαθητές γεννήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2006.
Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν το διάστημα από 1 μέχρι και 21 Ιουνίου 2012 (11:30-13:30).
Για την εγγραφή στην Α’ τάξη απαιτούνται:.
1. Πιστοποιητικό γέννησης, Δήμου ή Κοινότητας το οποίο θα έχει εκδοθεί το τελευταίο πριν από την εγγραφή τρίμηνο και στο οποίο θα αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης.
2. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
3. Πιστοποιητικά οδοντολογικής, οφθαλμολογικής και καρδιολογικής εξέτασης. Οι παραπάνω βεβαιώσεις υγείας συμπληρώνονται από ιατρούς αντίστοιχης ειδικότητας.
4. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή, (Εκκαθαριστικό φορολογικής δήλωσης 2011 και ένας λογαριασμός ΔΕΗ, Νερού).
5. Βεβαίωση Παρακολούθησης Νηπιαγωγείου.
6. Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή, (θα δοθεί έντυπο από το σχολείο την ημέρα της εγγραφής, το οποίο αφού συμπληρωθεί θα επιστραφεί στο σχολείο τον Σεπτέμβριο.
Όσοι γονείς επιθυμούν να συμμετάσχουν τα παιδιά τους στο τμήμα Ολοήμερης λειτουργίας του Σχολείου θα πρέπει να υποβάλλουν και σχετική δήλωση.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .






http://games.saferinternet.gr
Ιντερνετοδάσος
e-safety kit
Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
Αφήστε μια απάντηση