Εορτή των Τριών Ιεραρχών

26 Ιανουαρίου 2012 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Σας ενημερώνουμε ότι τη  Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012,  (Εορτή των Τριών Ιεραρχών),  θα προσέλθουν οι μαθητές χωρίς τσάντες στο σχολείο στις  08:45΄.

Θα γίνει εκκλησιασμός όλων των μαθητών και κατά τις  10:15΄  θα είναι ελεύθεροι να γυρίσουν στα σπίτια τους.

Ο Διευθυντής

Ντάσιος Νικόλαος

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Ανακοινώσεις .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση