Χριστουγεννιάτικη θεατρική παράσταση του Α2
15 Δεκεμβρίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Το 41ο Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης σας προσκαλεί στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Α2 τμήματος με τίτλο «ΚΑΡΥΟΘΡΑΥΣΤΗΣ» την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011 και ώρα 15:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Γυμνασίου /Λυκείου.
Υπεύθυνη διδασκαλίας: Εύη Στέφα
Μουσική διδασκαλία: Χρυσούλα Κοτσάμπαση
(σε συνεργασία με την κα Νίνα Μπετάκη, δασκάλα της τάξης και την κα Ευγενία Γραμμένου ,δασκάλα των εικαστικών )
Παίρνουν μέρος μαθητές και οι μαθήτριες:
Νεράιδα των Χριστουγέννων: Χριστίνα Χατζηπαναγιώτου
Φραντσέσκα: Έρρικα Σάμσιοε
Άρχοντας: Παύλος Κιοσέογλου
Κλάρα: Ανδρομάχη Ναβροζίδου
Βασιλιάς των Ποντικών: Γιάννης Καραγκουνίδης
Ποντικός: Βασίλης Καλλίδης
Ποντικός: Γιώργος Νικάκης
Στρατιωτάκι: Γιώργος-Ατνάν Μπασούρ
Στρατιωτάκι: Δημήτρης Τασούδης
Στρατιωτάκι: Βασίλης Φούσιας
Καρυοθραύστης: Θέμης Δεμερτζόγλου
Νεράιδα των Ζαχαρωτών: Αντωνία Δημητρούλια
Νεράιδα των Αστεριών: Αλεξάνδρα Βυζαντιάδου
Νεράιδα των Στολιδιών-Καλεσμένη: Ευθυμία Κανίκατσικ
Νεράιδα Γλυκιά: Τζωρτζίνα Χολέβα
Νεράιδα των Λουλουδιών-Καλεσμένη: Σοφία Μαδέση
Νεράιδα των Παιχνιδιών-αφηγήτρια: Δέσποινα Παπαδοπούλου
Νεράιδα του Χιονιού-αφηγήτρια-Καλεσμένη: Αριστέα Αναγνωστάκη
Ο σύλλογος διδασκόντων και η διεύθυνση του σχολείου σας εύχονται
Καλές Γιορτές με υγεία και ευτυχία!!
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .






Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
http://games.saferinternet.gr
e-safety kit
Ιντερνετοδάσος
Η καλύτερη παράσταση του σχολείου!!!
Και καλύτεροs ηθοποιός ο ποντικός β΄!!!!!!