Η εκδήλωση για την επέτειο της 17 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει στις 9:00 και θα τελειώσει στις 10:00

15 Νοεμβρίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Ανακοινώσεις ,Τα νέα μας .

1 σχόλιο

  1.    antonia Γ1  |  17 Νοεμβρίου 2011 στις 15:00     Απάντηση

    H ΓΙΟΡΤΗ ΗΤΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!!!!
     

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση