Ημερίσια εκδρομή 6/6/2011

3 Ιουνίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Την Δευτέρα 6/6 το σχολείο μας θα πραγματοποιήσει ημερίσια εκδρομή στο camping στην περιοχή Σάνη Χαλκιδικής 8:30-6:30.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την περιοχή που θα επισκεφτούμε στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.campingbluedream.gr/EE7036DF.el.aspx

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Τα νέα μας .

2 σχόλια

  1.    Ελένη  |  6 Ιουνίου 2011 στις 15:59     Απάντηση

    Σήμερα περασαμε SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ήταν μία από τις πιο ωραίες εκδρομές που έχουμε πάει!!!!!!!!!!

  2.    Άννα  |  6 Ιουνίου 2011 στις 15:51     Απάντηση

    Με λίγα λόγια…..ήταν…….  ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση