Ημερίσια εκδρομή 6/6/2011
3 Ιουνίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Την Δευτέρα 6/6 το σχολείο μας θα πραγματοποιήσει ημερίσια εκδρομή στο camping στην περιοχή Σάνη Χαλκιδικής 8:30-6:30.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την περιοχή που θα επισκεφτούμε στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.campingbluedream.gr/EE7036DF.el.aspx
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .






http://games.saferinternet.gr
e-safety kit
Ιντερνετοδάσος
Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
Σήμερα περασαμε SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ήταν μία από τις πιο ωραίες εκδρομές που έχουμε πάει!!!!!!!!!!
Με λίγα λόγια…..ήταν……. ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!