Eγγραφές μαθητών στην Α΄ Τάξη
2 Ιουνίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για τις εγγραφές μαθητών στην Α΄ Τάξη
Οι εγγραφές πραγματοποιούνται από 2 μέχρι 21 Ιουνίου.
Στην πρώτη τάξη εγγράφονται υποχρεωτικά όσοι μαθητές συμπληρώνουν τη νόμιμη ηλικία (6 ετών) μέχρι 31/12/2011 δηλαδή οι γεννηθέντες το 2005.
Οι μαθητές εγγράφονται στο Σχολείο που ανήκει γεωγραφικά η μόνιμη κατοικία τους, όσοι δεν ανήκουν στα γεωγραφικά όρια του σχολείου, εγκρίνονται οι εγγραφές μόνο με απόφαση του Προϊσταμένου του Γραφείου, εφόσον το επιτρέπει ο αριθμός των μαθητών.
Για την εγγραφή στην Α’ τάξη απαιτούνται:
- ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει βεβαίωση, θα απευθύνονται πρώτα οι Γονείς στην Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Κατσιμίδη & Μήλου 33) , για να δικαιολογήσουν τη μη ύπαρξη της Βεβαίωσης για να μας δοθεί η άδεια εγγραφής του μαθητή.
- Πιστοποιητικό γέννησης, Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του μαθητή στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, το οποίο εκδίδεται το τελευταίο πριν από την εγγραφή τρίμηνο και στο οποίο αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης.
- Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (φωτοτυπία του βιβλιαρίου – η σελίδα με το όνομα και τα εμβόλια).
- Πιστοποιητικό οδοντολογικής εξέτασης.
- Πιστοποιητικό οφθαλμολογικής εξέτασης.
- Πιστοποιητικό καρδιολογικής εξέτασης.
Τα παραπάνω πιστοποιητικά γ,δ,ε, μπορούν να εκδοθούν και από ιδιώτες Γιατρούς.
- Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο θα φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή, όπως : ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΑΘ, μισθωτήριο ενοικίου υπογεγραμμένο από Δ.Ο.Υ, Εκκαθαριστικό Εφορίας, κ.ά.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Ανακοινώσεις .






http://games.saferinternet.gr
Ιντερνετοδάσος
e-safety kit
Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
Αφήστε μια απάντηση