Κύπελλο στο τουρνουά ποδοσφαίρου

31 Μαΐου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Το Σάββατο 27 Μαΐου 2011 πραγματοποιήθηκε  στο Καυτανζόγλειο το 16ο  τουρνουά ποδοσφαίρου. Έπαιξαν πολλές ομάδες, όλες άξιες αλλά ξεχώρισε μία!

Ήταν η ομάδα  {THE  BEST  GIRLS } της Δ’2 τάξης και Ε’2 του 41ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης . Στο τέλος έφυγαν υπερήφανες με ένα χρυσό κύπελο και μετάλλια! Όταν έφυγαν από  το Καυτανζόγλειο το γιόρτασαν όλοι  μαζί  με μια βόλτα στην παραλία .

Στο τουρνουά ποδοσφαίρου η Αναστασία, η Μέλπω, η Ελένη, η Αλκμήνη και  η Νεφέλη  νικήσαν 2 ομάδες και σήκωσαν το κύπελλο.

1ος : αγώνας με 5-2

2ος : αγώνας  με 1-0

Αναστασία, Μέλπω, Ελένη, Αλκμήνη, Νεφέλη  Δ΄2

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Τα νέα μας .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση