Κύπελλο στο τουρνουά ποδοσφαίρου
31 Μαΐου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Το Σάββατο 27 Μαΐου 2011 πραγματοποιήθηκε στο Καυτανζόγλειο το 16ο τουρνουά ποδοσφαίρου. Έπαιξαν πολλές ομάδες, όλες άξιες αλλά ξεχώρισε μία!
Ήταν η ομάδα {THE BEST GIRLS } της Δ’2 τάξης και Ε’2 του 41ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης . Στο τέλος έφυγαν υπερήφανες με ένα χρυσό κύπελο και μετάλλια! Όταν έφυγαν από το Καυτανζόγλειο το γιόρτασαν όλοι μαζί με μια βόλτα στην παραλία .
Στο τουρνουά ποδοσφαίρου η Αναστασία, η Μέλπω, η Ελένη, η Αλκμήνη και η Νεφέλη νικήσαν 2 ομάδες και σήκωσαν το κύπελλο.
1ος : αγώνας με 5-2
2ος : αγώνας με 1-0
Αναστασία, Μέλπω, Ελένη, Αλκμήνη, Νεφέλη Δ΄2
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .






http://games.saferinternet.gr
Ιντερνετοδάσος
e-safety kit
Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
Αφήστε μια απάντηση