3o Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
15 Απριλίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Το ΣΤ΄1 με την εργασία του «ΤΠΕ στο Δημοτικό» επιλέχθηκε από την Σχολική Σύμβουλο να εκπροσωπήσει το 41o Δημοτικό Σχολείο στο 3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής.Η αφίσα που δημιούργησαν οι μαθητές παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνας τους για τις ΤΠΕ σε ολόκληρο το σχολείο.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .






http://games.saferinternet.gr
e-safety kit
Ιντερνετοδάσος
Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
Αφήστε μια απάντηση