3o Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής

15 Απριλίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Το  ΣΤ΄1 με την εργασία του  «ΤΠΕ στο  Δημοτικό» επιλέχθηκε από την Σχολική Σύμβουλο να  εκπροσωπήσει το 41o Δημοτικό Σχολείο στο 3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής.Η αφίσα που δημιούργησαν οι μαθητές παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνας τους για τις ΤΠΕ σε ολόκληρο το σχολείο.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Τα νέα μας .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση