Το Πάσχα μέσα από τα μάτια των μαθητών μας

12 Απριλίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

ΤΟ  ΠΑΣΧΑ  ΜΕ  ΤΑ  ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ  ΑΥΓΑ   ΚΑΙ  ΤΑ  ΕΘΙΜΑ  ΤΟΥ.

Το  Πάσχα είναι  μια  ωραία  γιορτή  του  χρόνου  που  όλα  τα  παιδιά  περιμένουν με  χαρά  να έρθει. Το  πιο  συνηθισμένο  έθιμο  του  Πάσχα   είναι  το  σούβλισμα  του αρνιού. Επίσης  το  τσούγκρισμα  των κόκκινων  αυγών και  οι  αναμμένες  λαμπάδες  στην  εκκλησία  που  οι νονές  και  οι  νονοί  συνηθίζουν  να  αγοράζουν κάθε  χρόνο  για  τα βαφτιστήρια τους.

Ήταν μια γυναίκα που  δεν   πίστευε ότι  αναστήθηκε ο Χριστός. Είπε  αν  αναστήθηκε  ο Χριστός  τα  αυγά που  κρατάω  να  γίνουν  κόκκινα. Τότε  με ένα  θαύμα τα αυγά  που κρατούσε έγιναν κόκκινα. Αφού  κατάλαβε  το  λάθος  της έδειξε  πίστη  στο  Χριστό  και  στα  θαύματα  του.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ+ΣΟΦΙΑ Δ΄2






Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Τα νέα μας .

1 σχόλιο

  1.    antonia,β1  |  26 Μαΐου 2011 στις 15:17     Απάντηση

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ;;;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση