Προσυνέδριο του 3ου Μαθητικού Συνέδριου Πληροφορικής

16 Μαρτίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Μόλις ενημερώθηκα ότι η  Ε΄ και ΣΤ τάξη θα συμμετέχει στο προσυνέδριο του 3ου Μαθητικού συνέδριου πληροφορικής στις 5 Απριλίου στο Μουσικό Λύκειο Πυλαίας.

Η εργασία του ΣΤ΄2 με τίτλο «Είδη χορού» έχει εγκριθεί για να παρουσιαστεί με τη μορφή της παρουσίασης-εισήγησης. Η επιλογή έγινε με κλήρωση από την Σχολική Σύμβουλο που με ενημέρωσε πως όλες οι εργασίες μας ήταν αξιόλογες.

Οι  άλλες τρεις εργασίες των τμημάτων Ε΄1,Ε΄2,ΣΤ΄1 έχουν επιλεγεί ως αφίσες και θα συμμετέχουν  επίσης με την μορφή αυτή.

Μένει να δουλέψουμε όλοι σκληρά ως τις 1Απριλίου για να παραδώσουμε εγκαίρως το τελικό αρχείο..

Συγχαρητήρια σε όλους μας!!

Τσίγκα Μαρία

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Ανακοινώσεις .

2 σχόλια

  1.    anna  |  24 Μαρτίου 2011 στις 14:32     Απάντηση

    αφίσες;

  2.    Ελένη  |  17 Μαρτίου 2011 στις 13:02     Απάντηση

    Μπράβο σε όλα τα παιδιά που προσπαθήσανε, δουλέψανε και τα καταφέρανε!!!!!!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση