Αποκριάτικο πάρτι σχολείου(26-2-2011)
2 Μαρτίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε το αποκριάτικο πάρτι του σχολείου μας!
Το πάρτι ξεκίνησε στις 18:00 και τέλειωσε στις 21:30. Όλοι φάγαμε, ήπιαμε, χορέψαμε και παίξαμε μέχρι σκασμού! Ήρθε και ένας κλόουν! Και σχηματίσαμε γαϊτανάκι!
Όλοι ντυθήκαμε με φανταστικές στολές, μάσκες και περούκες! Ακόμα και οι γονείς!
Το πάρτι είχε τεράστια επιτυχία, αφού ήταν σχεδόν όλα τα παιδιά του σχολείου μας!
Το πάτωμα είχε γεμίσει με σερπαντίνες που μας έδιναν καθώς μπαίναμε. Η μουσική ήταν πολλά αποκριάτικα τραγούδια, όπως το Macarena( το οποίο το χορέψαμε τις περισσότερες φορές), το Asereje, κι άλλα πολλά!
Και όταν επιστρέψαμε στα σπίτια μας, όλοι, πέσαμε ξεροί για ύπνο, και τα όνειρά μας ήταν γεμάτα από το ξεφάντωμά μας!
( Ευτυχώς φέτος δεν έβρεχε και δεν χρειάστηκε να περιοριστούμε μέσα! )
Αναστασία,Δ1-Μέλος της Συντακτικής ομάδας
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Μαθητικές δραστηριότητες .










Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
e-safety kit
http://games.saferinternet.gr
Ιντερνετοδάσος
HELLO!!!
το αποκριάτικο πάρτυ ήταν τέλειο!περάσαμε σούπερ!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν ήρθαμε στο αποκριάτικο πάρτι γιατί ήμασταν άρρωστοι.
Στον αποκριάτικο χορό πέρασα τέλεια. Έπαιξα και πέρασα καλά.
Ντύθηκα κατάσκοπος και έπαιξα με τους φίλους μου.
Ήμασταν περίπου 20 άτομα και παίξαμε με όπλα.
χαιρόμαστε που πέρασες ωραία! κι εμείς το ίδιο!
η Μαρίνα και η Νεφέλη
από το Ε΄1!!!