22 Φεβρουαρίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .
Ελένη | 8 Μαρτίου 2011 στις 20:11 Απάντηση
Εγώ πάντος εύχομαι να νικήσει η Δ τάξη.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Νατάσα Δ1 | 6 Μαρτίου 2011 στις 10:46 Απάντηση
Κυρία, δεν γράψατε ποια θα είναι τα δώρα!Όμως πολύ ωραίο το κόμικ που κάνατε!Σίγουρα θα έπαιρνε το βραβείο καλύτερης εικονογράφησης!
Christina | 2 Μαρτίου 2011 στις 19:18 Απάντηση
Κυρία είναι πολύ ωραίο!!!
Μαρίνα | 28 Φεβρουαρίου 2011 στις 15:39 Απάντηση
O ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
Μαρίνα | 28 Φεβρουαρίου 2011 στις 15:37 Απάντηση
O ΠΙΟ ΤΕΛΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
nikos adam | 27 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:38 Απάντηση
xaxa
Άννα | 25 Φεβρουαρίου 2011 στις 18:55 Απάντηση
απλα δεν υπαρχει
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Εγώ πάντος εύχομαι να νικήσει η Δ τάξη.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κυρία, δεν γράψατε ποια θα είναι τα δώρα!Όμως πολύ ωραίο το κόμικ που κάνατε!Σίγουρα θα έπαιρνε το βραβείο καλύτερης εικονογράφησης!
Κυρία είναι πολύ ωραίο!!!
O ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
O ΠΙΟ ΤΕΛΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
xaxa
απλα δεν υπαρχει