Μεγάλος Διαγωνισμός Κόμικς για την Γ΄ και Δ΄τάξη

22 Φεβρουαρίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης



Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Τα νέα μας .

7 σχόλια

  1.    Ελένη  |  8 Μαρτίου 2011 στις 20:11     Απάντηση

    Εγώ πάντος εύχομαι να νικήσει η Δ τάξη.

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2.    Νατάσα Δ1  |  6 Μαρτίου 2011 στις 10:46     Απάντηση

    Κυρία, δεν γράψατε ποια θα είναι τα δώρα!Όμως πολύ ωραίο το κόμικ που κάνατε!Σίγουρα θα έπαιρνε το βραβείο καλύτερης εικονογράφησης!

  3.    Christina  |  2 Μαρτίου 2011 στις 19:18     Απάντηση

    Κυρία είναι πολύ ωραίο!!!

  4.    Μαρίνα  |  28 Φεβρουαρίου 2011 στις 15:39     Απάντηση

    O ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!

  5.    Μαρίνα  |  28 Φεβρουαρίου 2011 στις 15:37     Απάντηση

    O ΠΙΟ ΤΕΛΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!

  6.    nikos adam  |  27 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:38     Απάντηση

    xaxa

  7.    Άννα  |  25 Φεβρουαρίου 2011 στις 18:55     Απάντηση

    απλα δεν υπαρχει

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση