Το σχολείο μας και η ανακύκλωση ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών..
13 Φεβρουαρίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ενημερώνουμε τους μαθητές ότι στην αυλή του σχολείου μας υπάρχει ήδη ένας πράσινος κάδος στον οποίο που μπορούν να ανακυκλώνουν παλιές συσκευές που δεν λειτουργούν αντί να πεταχτούν στα σκουπίδια.
Παραδείγματα συσκευών που μπορούν να ανακυκλωθούν είναι τα παρακάτω:
- ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες
- παλιά ρολόγια
- ασύρματα τηλέφωνα
- κινητά τηλέφωνα
- ραδιόφωνα
- ηλεκτρικά τραίνα ή αυτοκινητοδρόμια
- φορητές κονσόλες βίντεο παιχνιδιών
- βιντεοπαιχνίδια
- ποντίκια
- πληκτρολόγια
Τέλος στην είσοδο στο εσωτερικό του σχολείου μας συγκεντρώνονται οι άδειες μπαταρίες σε ειδικές στήλες.
Περιμένουμε την συμμετοχή σας στην ανακύκλωση!!
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .








Ιντερνετοδάσος
http://games.saferinternet.gr
Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
e-safety kit
Αφήστε μια απάντηση