Αναπαράσταση δικτύου υπολογιστών
12 Φεβρουαρίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Στο πλαίσιο του μαθήματος «Μελέτη Περιβάλλοντος» με το τμήμα Γ1 έγινε αναπαράσταση ενός δικτύου υπολογιστών ,καθώς και του διαδικτύου. Κάθε μαθητής φορούσε ένα καρτελάκι που έγραφε υπολογιστής. Κάθε υπολογιστής συνδέθηκε με μια κορδέλα με τον κεντρικό υπολογιστή (server).Δημιουργήθηκαν δύο δίκτυα υπολογιστών που όταν ενώθηκαν μεταξύ τους δημιούργησαν το ευρύτερο διαδίκτυο. Όταν κάποιος ενώνονταν με τον κεντρικό υπολογιστή μετέφερε την πληροφορία στο δίκτυο που ήταν το αγαπημένο του φρούτο. Όταν κάποιος έβγαζε την κορδέλα έπαυε να επικοινωνεί με τους υπόλοιπους υπολογιστές του δικτύου. Αυτό που μένει είναι να μας πουν τα παιδιά πώς τους φάνηκε το μάθημα αυτό…
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .








Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
http://games.saferinternet.gr
Ιντερνετοδάσος
e-safety kit
Αφήστε μια απάντηση