Το Σχολείο μας πρεσβευτής για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

16 Φεβρουαρίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Με αφορμή την Παγκόσμια μέρα για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Οι μαθητές της Γ΄ τάξης έκαναν ζωγραφιές και ποιήματα και οι μαθητές τις Δ΄ τάξης δημιούργησαν αφίσες με το θέμα αυτό. Οι αφίσες και οι ζωγραφιές τοιχοκολλήθηκαν μέσα στο σχολείο συμβουλεύοντας και του υπόλοιπους μαθητές για όσα θα πρέπει να προσέχουν στο διαδίκτυο.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Τα νέα μας .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση