Το Σχολείο μας πρεσβευτής για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
16 Φεβρουαρίου 2011 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Με αφορμή την Παγκόσμια μέρα για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Οι μαθητές της Γ΄ τάξης έκαναν ζωγραφιές και ποιήματα και οι μαθητές τις Δ΄ τάξης δημιούργησαν αφίσες με το θέμα αυτό. Οι αφίσες και οι ζωγραφιές τοιχοκολλήθηκαν μέσα στο σχολείο συμβουλεύοντας και του υπόλοιπους μαθητές για όσα θα πρέπει να προσέχουν στο διαδίκτυο.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .








Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
Ιντερνετοδάσος
http://games.saferinternet.gr
e-safety kit
Αφήστε μια απάντηση