Κλικ στην πόλη μου από το Δ1
6 Ιουνίου 2013 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Το Δ1 περπατάει και φωτογραφίζει την όμορφη Θεσσαλονίκη!!
Ο Λευκός Πύργος ,η Πλατεία Αριστοτέλους και το Λιμάνι αποτελούν πηγή έμπνευσης για τους μαθητές.
![]()
![]()
![]()
_
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας ,ΤΠΕ .






Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
http://games.saferinternet.gr
Ιντερνετοδάσος
e-safety kit
Δεν φαίνεται καμία φωτογραφία γιατί δεν κάνετε κλικ!
Αυτες η φωτογραφιες ειναι τελειες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όλες οι φωτογραφίες αποικονίζουν την όμορφη πόλη μας! Το διασκεδάσαμε πολύ και νιώθαμε πως είχαμε κάνει κάτι πολύ δημιουργικό και έξυπνο βγάζοντας πολλές φωτογραφίες…Ο καθένας έβγαζε ότι ήθελε γιατί ο καθένας έχει τη δικιά του άποψη για την πόλη μας! Αυτό το οποίο είναι σίγουρο είναι ότι το διασκεδάσαμε πολύ , θα μας μείνει αξέχαστο και πιστεύουμε πως περάσαμε μια όμορφη ώρα γεμάτη δημιουργηκότητα, φαντασία και……φωτογραφία!
Tέλειο
Το να βγάζεις φωτογραφίες σε κάνει να αισθάνεσαι καλά επειδή μπορείς να βγάλεις οτι θέλεις και σου αρέσει.
Μάλλον θα πρέπει να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα Adobe Flash Player στον υπολογιστή σας.Επίσης θέλει λίγη υπομονή γιατί αργούν να εμφανιστούν..
δεν φαίνεται καμία φωτογραφία