Κλικ στην πόλη μου από το Δ1

6 Ιουνίου 2013 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Το Δ1 περπατάει και φωτογραφίζει την όμορφη Θεσσαλονίκη!!

Ο Λευκός Πύργος ,η Πλατεία Αριστοτέλους και το Λιμάνι αποτελούν πηγή έμπνευσης για τους μαθητές.

 

_

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Τα νέα μας ,ΤΠΕ .

7 σχόλια

  1.    Λουκία  |  13 Ιουνίου 2013 στις 16:20     Απάντηση

    Δεν φαίνεται καμία φωτογραφία γιατί δεν κάνετε κλικ!

  2.    ελενη  |  12 Ιουνίου 2013 στις 13:26     Απάντηση

    Αυτες η φωτογραφιες ειναι τελειες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3.    Εύα  |  11 Ιουνίου 2013 στις 07:27     Απάντηση

    Όλες οι φωτογραφίες αποικονίζουν την όμορφη πόλη μας! Το διασκεδάσαμε πολύ και νιώθαμε πως είχαμε κάνει κάτι πολύ δημιουργικό και έξυπνο βγάζοντας πολλές φωτογραφίες…Ο καθένας έβγαζε ότι ήθελε γιατί ο καθένας έχει τη δικιά του άποψη για την πόλη μας! Αυτό το οποίο είναι σίγουρο είναι ότι το διασκεδάσαμε πολύ , θα μας μείνει αξέχαστο και πιστεύουμε πως περάσαμε μια όμορφη ώρα γεμάτη δημιουργηκότητα, φαντασία και……φωτογραφία!

  4.    Βασίλης και Αντώνης  |  11 Ιουνίου 2013 στις 07:27     Απάντηση

    Tέλειο

  5.    Ιωάννα, Κωνσταντίνα  |  11 Ιουνίου 2013 στις 07:25     Απάντηση

    Το να βγάζεις φωτογραφίες σε κάνει να αισθάνεσαι καλά επειδή μπορείς να βγάλεις οτι θέλεις και σου αρέσει.

  6.    41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης  |  10 Ιουνίου 2013 στις 15:36     Απάντηση

    Μάλλον θα πρέπει να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα Adobe Flash Player στον υπολογιστή σας.Επίσης θέλει λίγη υπομονή γιατί αργούν να εμφανιστούν..

  7.    Συμεώνα Καμιτσόγλου  |  10 Ιουνίου 2013 στις 09:11     Απάντηση

    δεν φαίνεται καμία φωτογραφία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση