Οι περιπέτειες του Οδυσσέα

23 Μαΐου 2013 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Οι περιπέτειες το Οδυσσέα σε “μελανόμορφα” και “ερυθρόμορφα” αγγεία.
Από τα παιδιά της Γ’ τάξης του 41ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Τα νέα μας .

2 σχόλια

  1.    Ελένη  |  11 Ιουνίου 2013 στις 07:31     Απάντηση

    Εμένα μου αρεσε πολυ.

  2.    Λουκια  |  11 Ιουνίου 2013 στις 07:28     Απάντηση

    Εμάς μας αρεσαι πολυ.Γιατί ο Οδυσσεας παρολο που περασε πολλα καταφερε να φτασει στην πατριδα του και να δει την γυναικα του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση