Παρατήρηση του διαστήματος από την αυλή του σχολείου(18/2/2013)
5 Φεβρουαρίου 2013 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Την Δευτέρα 18/2/2013 στις 18:30 στην αυλή του σχολείου μας θα έρθουν αστρονόμοι για να παρατηρήσουμε το διάστημα.
Παρακαλούμε να δηλώσετε την συμμετοχή σας στον δάσκαλό της τάξης σας ώστε να οριστεί και ο αριθμός των τηλεσκοπίων αναλόγως.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Τα νέα μας .







Ιντερνετοδάσος
e-safety kit
Παίζω και μαθαίνω στο διαδίκτυο
http://games.saferinternet.gr
Αφήστε μια απάντηση