Παρατήρηση του διαστήματος από την αυλή του σχολείου(18/2/2013)

5 Φεβρουαρίου 2013 41o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Την Δευτέρα  18/2/2013 στις 18:30 στην αυλή του σχολείου μας θα έρθουν αστρονόμοι για να παρατηρήσουμε το διάστημα.

Παρακαλούμε να δηλώσετε την συμμετοχή σας στον δάσκαλό της τάξης σας ώστε να οριστεί και ο αριθμός των τηλεσκοπίων αναλόγως.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Τα νέα μας .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα άρθρα

Τελευταία σχόλια

Επισκέπτες

Free counters!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση