Διαγωνισμός αυτοσχέδιας γλάστρας
Στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος “Ο σχολικός μας κήπος’ και ERASMUS+KA3 με τίτλο:
«Reflecting 4 Change (R4C)» πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός καλύτερης αυτοσχέδιας γλάστρας με στόχο γονείς και παιδιά να εμπλακούν δημιουργικά, και με απλά και ανακυκλώσιμα υλικά να συνεργασθούν ώστε να διακοσμήσουν και να παρέμβουν αισθητικά στην αυλή του σχολείου μας.
eTwinning Project:”I Protect Nature With STEM #eTw4climate”
Σκοπός του προγράμματος ήταν τα παιδιά να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά για τα προβλήµατα που αφορούν το ευρύτερο φυσικό περιβάλλον. Στόχοι ήταν να αναπτύξουν τη γλώσσα και την επικοινωνία και να αξιοποιήσουν την τεχνολογία, να αποκτήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές για το περιβάλλον, να αντιληφθούν με τις κατάλληλες δραστηριότητες προβλήματα στο άμεσο περιβάλλον που συνδέονται με τη μόλυνση, να γνωρίσουν τις αιτίες των κλιματικών αλλαγών και τις συνέπειές τους, να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα στο σχολείο, να αναζητήσουν μέτρα αντιμετώπισης και ευαισθητοποιηθούν γενικά, να αναγνωρίζουν τη σχέση του περιβάλλοντος µε την ποιότητα ζωής του ανθρώπου και να ενεργοποιούνται για τη φροντίδα και την προστασία του.Στο πρόγραμμα συμμετείχαν σχολεία από STANBUL, TurkeyŞehit İbrahim Yılmaz Anaokulu-Τουρκία,Šiauliai, LithuaniaŠiaulių lopšelis-darželis „Berželis“-Λιθουανία.
eTwinning Project:”Science of Our Body”
Στόχος του προγράμματος να διευρύνουν τα παιδιά τις γνώσεις τους για τον ανθρώπινο οργανισμό.Να διακρίνουν και να ονομάζουν τα εξωτερικά μέρη του ανθρώπου, να γνωρίσουν τις λειτουργίες και τα βασικά συστήματα του ανθρώπινου σώματος, να κατανοήσουν το θαύμα. της ανθρώπινης φύσης, να συνεργασθούν και να έρθουν σε επαφή με παιδιά από άλλες χώρες τις Ευρώπης. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν τα παρακάτω νηπιαγωγεία;Agrupamento de Escolas Dr. Vieira de Carvalho, Maia, Ισπανία,Catarroja, SpainCEIP BERTOMEU LLORENS I ROYO, Ισπανία,Yenisehir, TurkeyTürk Telekom İlkokulu,Τουρκία,Fethiye, TurkeyZübeyde Hanım Anaokulu,Τουρκία,Kaunas, LithuaniaKauno mokykla-darželis „Šviesa“,Λιθουανία.
Interactive Magic Floor
Δραστηριότητες στο Interactive Magic Floor που αποκτήθηκε στα πλαίσια συμμετοχής μας στο “Difficult topics in a good fun -education in the future”-Erasmus+ KA201 project με στόχο να προσφέρουν στα παιδιά ταχύτερη σωματική και πνευματική ανάπτυξη, βελτίωση των μεταξύ τους σχέσεων, ενίσχυση της συνεργασίας , ικανοποίηση και χαρά.
“Difficult topics in good fan – education in the future” -Erasmus KA201+ project
Συμμετοχή του σχολείου μας στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ΚΑ209 – Σχολικές Συμπράξεις με τίτλο «Difficult topicsin good fan – education in the future» μεταξύ σχολείων και συγκεκριμένα, του νηπιαγωγείου Publiczne Przedszkole Nr 7 im. Pszczolki Mai w Pile από την Πολωνία, που έχει και το συντονισμό, του νηπιαγωγείου Escola Pla de Girona από την Ισπανία και του 3ου Νηπιαγωγείου Τριλόφου από την Ελλάδα που θα υλοποιηθεί τη διετία Νοέμβριου 2019 – Νοέμβριου 2021 και θα χρηματοδοτηθεί από την ευρωπαϊκή ένωση, δημιουργώντας ένα δίκτυο συνεργασίας και ανταλλαγής καλών πρακτικών.
Στην ηλικία των 5-6 ετών τα παιδιά αναπτύσσουν τις βασικές τους δεξιότητες. Ο εγκέφαλός τους είναι σε πλήρη ετοιμότητα για τη γνωστική, κινητική, γλωσσική, κοινωνική και συναισθηματική τους ανάπτυξη.
Σκοπός του προγράμματος Erasmus+ “Difficult topics in good fun-education in the future”, στο οποίο συμμετέχει το 3ο Νηπιαγωγείο Τριλόφου, είναι να εκμεταλλευτεί αυτή την ηλικιακή περίοδο για τη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας σε παιδιά 5-6 ετών ως προς την ανάπτυξη της λογικής τους σκέψης. Σ’ αυτό συμβάλλουν καθοριστικά η βελτίωση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και η ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας-μάθησης.
Για την πραγματοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος δημιουργείται ένα δίκτυο επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα σε τρεις χώρες: την Πολωνία, την Ισπανία και την Ελλάδα με σκοπό να δοθούν ισόρροπες ευκαιρίες σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους. Επιδιώκεται η παγίωση πρακτικών που ωθούν την εκπαιδευτική διαδικασία σε ένα ανώτερο επίπεδο.
Πιο συγκεκριμένα, δίνεται προτεραιότητα στα μαθηματικά, την επιχειρηματικότητα, τις νέες τεχνολογίες αλλά και στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Μέσα από το παιχνίδι και τη διασκέδαση ενδυναμώνεται η συνεργασία, η ανταλλαγή ιδεών, η χρήση μεθόδων και πρακτικών σε διεθνές επίπεδο και ο συνδυασμός εμπειρίας και καινοτομίας.
Μέσω του προγράμματος τα εκπαιδευτικά ιδρύματα έχουν την ευκαιρία να εξοπλιστούν με εκπαιδευτικό υλικό που συμπεριλαμβάνει παιδαγωγικό υλικό (σετ της lego education όπως το Coding Express), εκπαιδευτικά ρομπότ (ozobot) και ένα διαδραστικό χαλί (interactive carpet/interactive floor) για κάθε ένα από αυτά. Χρησιμοποιώντας όλα αυτά αλλά και άλλα υλικά που ήδη διαθέτουν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν καινούριες γνώσεις και να εξασκηθούν με έναν μοντέρνο, πρακτικό και διασκεδαστικό τρόπο.
Η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ των τριών χωρών ξεπερνά τα εμπόδια της απόστασης μεταξύ τους. Ακόμα και τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε λόγω του COVID-19, το πρόγραμμα συνεχίζεται με κάθε διαθέσιμο μέσο, επιτυγχάνονται οι στόχοι για την ανάπτυξη και βελτίωση του 3ου Νηπιαγωγείου Τριλόφου, των εκπαιδευτικών και των μαθητών του.
«Μέσα από αυτό το σχέδιο επιδιώκουμε το σχολείο να αποτελέσει ένα δημιουργικό περιβάλλον για τους μαθητές μας, και μια μορφή επιβράβευσης του εκπαιδευτικού μας έργου και της προσπάθειας μας ως εκπαιδευτικών και ως ενεργών ευρωπαϊκών πολιτών».
“Difficult topics in good fan – education in the future” -Erasmus KA201+ project
Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο Erasmus KA201+ project “Difficult topics in good fan – education in the future” παρουσιάσθηκαν διαδικτυακά από τους εκπαιδευτικούς οι δραστηριότητες που αφορούν την ανταλλαγή καλών πρακτικών σχετικά με την Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Προσχολική Εκπαίδευση.Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχε εκτός από τους εκπαιδευτικούς των Publiczne Przedszkole Nr 7 im. Pszczolki Mai w Pile από την Πολωνία και Escola Pla de Girona από την Ισπανία, η συντονίστρια του ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας Τσαβδάρη Αναστασία.
Open Schools for Open Societies – OSOS
Τιμητική διάκριση με το Πιστοποιητικό Εθνικής Αναγνώρισης για την Ποιότητα στην Εκπαίδευση έλαβε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) για την υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Open Schools for Open Societies – OSOS κατά την περίοδο 2017-2020 στο πλαίσιο του διαγωνισμού του Δικτύου GENE για το έτος 2020-2021 με το Βραβείο Εκπαίδευσης για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη όσον αφορά στην Ποιότητα και τις Καλές Πρακτικές στην Ευρώπη, πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχε και το σχολείο μας.
Self-tests: επιστροφή όλων στο σχολείο με ασφάλεια
Το αυτοδιαγνωστικό τεστ μπορούν να προμηθεύονται δωρεάν από τα φαρμακεία όλοι οι μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό με τον ΑΜΚΑ τους και μέσο ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα, διαβατήριο κτλ).
ΟPEN SCHOOLS FOR OPEN SOCIETES – (ΟSOS)-ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Αντικείμενο του έργου ήταν η προετοιμασία της εισαγωγής της καινοτομίας του «Ανοιχτού σχολείου», με βασικό άξονα τις φυσικές επιστήμες και τα αντικείμενα του STEM σε θεματικές που συνδέονται με σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.
Στο έργο συμμετέχουν 21 φορείς (υπουργεία, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, μουσεία, σχολεία, κ.ά.) από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Εθνικός συντονιστής για την Ελλάδα είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.http://www.iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/osos

























