Παιδί και επικοινωνία- γλώσσα: Τα παιδιά έγραψαν την λέξη “Απρίλης ” αφού πρώτα κάναμε φωνολογική ανάλυση του κάθε φθόγγου. Στην συνέχεια στόλισαν την λέξη προσδίδοντας ανθρώπινα χαρακτηριστικά.
Παιδί δημιουργία και έκφραση – τέχνες: Στο πλαίσιο της αισθητικής αγωγής, της μαθηματικής σκέψης και γνωριμίας με την φύση, τα παιδιά με την τεχνική του πουαντεγισμού και της συμμετρίας έφτιαξαν χρωματιστές πεταλούδες.
Παιδί Εαυτός και κοινωνία- κοινωνικές επιστήμες: Αφού διαβάσαμε το παραμύθι “Τα ελληνάκια ” και παρατηρήσαμε τις εικόνες τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την ελληνική λαϊκή παράδοση. Στην συνέχεια και αφού συζητήσαμε στην ολομέλεια σχετικά με τα κεντήματα και ποια ήταν η χρήση τους στα παλιά χρόνια, χρωμάτισαν τα δικά τους.


