Η Επέτειος του Πολυτεχνείου στο νηπιαγωγείο μας.!
Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου αναφερθήκαμε στα γεγονότα της εποχής. Πιο συγκεκριμένα ήρθαμε σε επαφή με εποπτικό υλικό όπως φωτογραφίες, τραγούδια, φωνάξαμε συνθήματα και ασχοληθήκαμε με τις αξίες της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας και της Ειρήνης. Στην συνέχεια διαβάσαμε την Ντενεκεδούπολη της Ευγενίας Φακίνου , διαλέξαμε