ΕΦΤΑΣΕ Ο ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΟΡΤΙΝΗ
Μπήκε ο Δεκέμβριος και άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα!
Με πολύ μεράκι μας ετοίμασε η κυρία Δάφνη Γραμματοκιβώτια για τα γράμματα στον Αϊ Βασίλη…..
Παρουσίαση διαδραστικού προγράμματος από τον ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ
Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής υγείας “Φροντίζω το σώμα μου” που εφαρμόζεται φέτος και του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Εγώ και το Σώμα μου” , επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας ο Ερυθρός Σταυρός για την παρουσίαση διαδραστικού προγράμματος σχετικά με την προστασία από τα μικρόβια και την σωστή φροντίδα των δοντιών.
Αρχικά “είδαμε” πως
