Παρατήρηση του παιχνιδιού των παιδιών στην αρχή της σχολικής χρονιάς ανέδειξε την ανάγκη για βελτίωση του αύλειου χώρου του σχολείου μας. Υπήρχαν ξεθωριασμένα παιχνίδια (π.χ. φιδάκι, κουτσό) και τα παιδιά τα ξανασχεδίαζαν κάθε φορά με κιμωλία για να παίξουν.

Υπήρχαν λάστιχα-παρτέρια από έναν ανενεργό ανθόκηπο

Βάλαμε σαν στόχο την αναβάθμιση, τον εμπλουτισμό και την αξιοποίηση του αύλειου χώρου, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εκπαιδευτικούς και μαθητές σε ποικίλες δραστηριότητες. Ειδικότερα, επιδίωξη του σχεδίου δράσης είναι μια λειτουργική αυλή που θα συμβάλει στην ανάπτυξη σχέσεων αλληλεπίδρασης μεταξύ των παιδιών, στην καλλιέργεια ποικίλων δεξιοτήτων και θα συνδέεται και με την εκπαιδευτική πρακτική.
Για τον καλύτερο συντονισμό οι δράσεις οργανώθηκαν σε τρεις θεματικές:
-Επιδαπέδια παιχνίδια
-Μικρός ανθόκηπος
-Μουσική γωνιά
Επιδαπέδια Παιχνίδια
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, μελέτησαν σχετικό με το θέμα τους υλικού (εικόνες και βίντεο), το παρουσίασαν στην ολομέλεια, πρότειναν παιχνίδια που ήθελαν να ζωγραφίσουμε στην αυλή, ψήφισαν και τα πιο δημοφιλή επιλέχθηκαν για να σχεδιαστούν στην αυλή.



Αρχικά, ξεκίνησαν τα παιδιά τις εργασίες,
Λήψη αρχείου
και στη συνέχεια 2-3 Μαΐου με την πολύτιμη βοήθεια των γονέων ολοκληρώθηκαν.




Λήψη αρχείου
Μικρός ανθόκηπος
Η ομάδα του μικρού ανθόκηπου αφού συμφώνησε στη δημιουργία ενός καινούργιου κήπου με γλάστρες- λάστιχα, πρότεινε την επαναχρησιμοποίηση των παλιών ελαστικών για τη δημιουργία παιχνιδιού ισορροπίας /αναρρίχισης σε άλλο σημείο της αυλής.
ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ 
Λήψη αρχείου
Μουσική γωνιά
Έγινε συζήτηση με τα παιδιά για τα μουσικά όργανα και τους ήχους της καθημερινότητας και ανίχνευση των ιδεών και των προτάσεών τους για τη δημιουργία της γωνιάς.
Σε συνεργασία με τους γονείς έγινε συλλογή υλικών (παλέτες, κουζινικά σκεύη, κουτάλες, καπάκια, τηγάνια, μεταλλικά κουτιά κλπ).

Στη συνέχεια τα παιδιά με την εκπαιδευτικό βάψανε τις παλέτες.



Ακολούθησε η κοινή δράση παιδιών – εκπαιδευτικών – γονιών, όπου έγινε προσαρμογή των αντικειμένων πάνω στις παλέτες με ασφάλεια (καρφιά, κόλλες) και η τοποθέτηση αυτών στον τοίχο.

Εξέλιξη εργασιών
2.
3.
4.
Νέα γωνιά ισορροπίας με λάστιχα

Χρήσεις της αυλής και προεκτάσεις του σχεδίου δράσης











* Παιχνίδι με νερό

* Παιχνίδι με φύλλα

*Παιχνίδι με χώμα

Αποτελέσματα ερωτηματολογίων
Λήψη αρχείου
Ευχαριστούμε πολύ το Δήμο Μεταμόρφωσης για τα χρώματα, τα υλικά βαψίματος και το χώμα!