Προετοιμασίες για το Πάσχα

Τα παιδιά του 2ου τμήματος του νηπιαγωγείου μας πλάθουν κουλουράκια και στολίζουν αβγουλάκια.

Ευχαριστούμε θερμά τις μανούλες του τμήματός μας που είχαν την καλεί διάθεση και όρεξη να έρθουν στο τμήμα μας και να μας φτιάξουν υπέροχα και λαχταριστά πασχαλινά κουλουράκια και να μας βάψουν με διαφορετικό και πρωτότυπο τρόπο τα πασχαλινά μας αυγά. Οι μανούλες ήταν η κα Γεωργία, η κα Ζωή και η κα Μαργαρίτα. Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε καλή Ανάσταση σε εσάς και στις οικογένειές σας με υγεία!!!