30 Μαρτίου 2022
Με ιδιαίτερη χαρά μετά από δύο χρόνια απουσίας λόγω του covid -19, διοργανώσαμε με τους μαθητές μας μια μικρή γιορτή (δυστυχώς χωρίς γονείς) για να γιορτάσουμε αφενός τη μεγάλη γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και αφετέρου να τιμήσουμε την έναρξη της ελληνικής Επανάστασης για την Ελευθερία.
Τα παιδιά απήγγειλαν ποιήματα και τραγούδησαν ….


Τις προηγούμενες μέρες στο σχολείο αφού μάθαμε κάποια πράγματα για τα γεγονότα της Επανάστασης και τους ήρωες φτιάξαμε και τη παρακάτω κατασκευή.

Επίσης, είδαμε βίντεο με τους εύζωνες της Προεδρικής Φρουράς και τα παιδιά γνώρισαν τα μέρη που αποτελείται η ευζωνική φορεσιά, ενώ έγινε παρουσίαση και της στολής της Αμαλίας.
Διαβάσαμε “ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ” της Ευγενίας Φακίνου και παίξαμε με αινίγματα με τις εικόνες του βιβλίου καθώς επίσης και το βιβλίο του Φ. Μανδηλαρά “Η Ελληνική Επανάσταση του 1821”.
Χρόνια πολλά Ελλάδα !!!
5 Μαρτίου 2022
Με μεγάλη χαρά οι φετινές Απόκριες μας βρήκαν στο σχολείο.
Κάναμε ωραίες κατασκευές:
- Καθώς μιλήσαμε για την χειμερία νάρκη ήταν μια ωραία ευκαιρία να κάνουμε μάσκα σχετική με το θέμα. Έτσι, φτιάξαμε μάσκα βατραχάκι

- Πάλι με θέμα τα ζώα των πόλων που μελετήσαμε φτιάξαμε μάσκα πιγκουίνος..

- Μάσκα ήλιος για να καλωσορίσουμε την Άνοιξη

- Διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου, την ζωγραφίσαμε, χορέψαμε και φτιάξαμε μια ομαδική εργασία: φτιάξαμε το περίγραμμα του σώματος ενός παιδιού, κολλήσαμε χαρτάκια και φτιάξαμε και τις λεπτομέρειες

- Παίξαμε πολλά παιχνίδια, ένα από τα οποία ήταν παιχνίδι ταχύτητας. Βάλαμε χαρτοπόλεμο σε ένα μεγάλο δοχείο και μέσα κρύψαμε εικόνες Αποκριάτικες. Με τσιμπίδες και σε ζευγάρια κάθε φορά κέρδιζε όποιος μάζευε τις περισσότερες εικόνες σε 1 λεπτό… Ήταν πολύ διασκεδαστικό και άσκηση λεπτής κινητικότητας…

- Φυσικά, Απόκριες χωρίς χαρταετό δεν γίνεται.. Τα παιδιά έφτιαξαν υπέροχους χαρταετούς

7. Την τελευταία Παρασκευή κάναμε και ένα μικρό πάρτι. Περάσαμε υπέροχα και μάθαμε και έθιμα.. Χορέψαμε το Γαϊτανάκι και το Πως το τρίβουν το πιπέρι… Φάγαμε, παίξαμε και περάσαμε αλησμόνητα. 

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !!!! ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!
1 Μαρτίου 2022
Αφού επιστρέψαμε από τις διακοπές των Χριστουγέννων, ασχοληθήκαμε πιο πολύ με την εποχή του χειμώνα. Αναφερθήκαμε στην αλλαγή του έτους και θυμηθήκαμε τα έθιμα της Πρωτοχρονιάς, που είχαμε αναφέρει πριν τα Χριστούγεννα, τον καιρό και τα φαινόμενά του, τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη ή χειμέριο ύπνο, τα ζώα των πόλων, την αμυγδαλιά.
Διαβάσαμε ιστορίες όπως το παραδοσιακό “Γάντι” https://www.youtube.com/watch?v=2F6ouDzVDsY
Το “Αουτς” https://www.youtube.com/watch?v=4BLJcrkZ0WI&t=3s
και πολλά άλλα, που τα αναλύσαμε, κάναμε θεατρικό παιχνίδι και τα ζωγραφίσαμε, κάναμε σειροθέτηση εικόνων της ιστορίας και άλλα πολλά.
Φυσικά κάναμε και κάποιες κατασκευές σχετικές με κάθε θέμα:
- Καλωσορίσαμε την νέα χρονιά, βάλαμε στη σειρά τους αριθμούς που τη συνθέτουν, το γράψαμε και βάλαμε και τα πυροτεχνήματά μας με μπογιά και καλαμάκια

- Αφού αναφερθήκαμε στα έθιμα της Πρωτοχρονιάς, φτιάξαμε το ρόδι για να έχουμε μια καλή χρονιά, κόψαμε το ρόδι το στολίσαμε με πούλιες και γράψαμε τη νέα χρονιά και τη λέξη ΡΟΔΙ…. Μακάρι να είναι τυχερή

- Φτιάξαμε την φωλιά του σκαντζόχοιρου για να κοιμηθεί

σε χάρτινο πιάτο κάναμε τύπωμα με σφουγγάρι για φύλλα, τσαλακώσαμε γκοφρέ χαρτί για χόρτα και κόψαμε και συνθέσαμε ένα σκαντζόχοιρο.
- Φτιάξαμε αμυγδαλιά ατομικά ο καθένας με τέμπερα και πινέλο και με τον πάτο ενός μπουκαλιού
παρατηρώντας τον πίνακα Βίνσεντ βαν Γκογκ (Vincent van Gogh) Ανθισμένη Αμυγδαλιά (1890) και κάναμε μια ομαδική με τέμπερες και με χαρτάκια από χαρτί γνωστής σοκολάτας…..

- Φτιάξαμε ένα θαλάσσιο ελέφαντα από βελουτέ χαρτί και γλωσσοπίεστρα

- Φτιάξαμε την χειμωνιάτικη μπουγάδα μας με τα ρούχα του χειμώνα
