Μια αγκαλιά γεμάτη φως: Η καλοκαιρινή γιορτή του 3ου Νηπιαγωγείου και 3ου Δημοτικού Αγίου Γεωργίου Φερών!
Με τα πιο φωτεινά χαμόγελα, πολλή μουσική και αστείρευτη παιδική ενέργεια, πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του 3ου Νηπιαγωγείου και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Γεωργίου Φερών.
Το θέμα μας φέτος; Ο Ήλιος! Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του καλοκαιριού, που φωτίζει τις μέρες μας, ζεσταίνει τις καρδιές μας και μας γεμίζει αισιοδοξία.
Οι μικροί μας μαθητές μεταμορφώθηκαν σε λαμπερές ηλιαχτίδες, τραγούδησαν, χόρεψαν και μας θύμισαν ότι το πιο δυνατό φως κρύβεται πάντα μέσα στα αγνά παιδικά μάτια. Μέσα από τη συνεργασία των δύο σχολείων μας, αποχαιρετήσαμε άλλη μια δημιουργική σχολική χρονιά γεμάτη γνώση, παιχνίδι και φιλίες.
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και φυσικά στους υπέροχους πρωταγωνιστές μας, τα παιδιά, που έκαναν αυτή τη γιορτή αξέχαστη.
Ευχόμαστε σε όλους καλό, ξέγνοιαστο και ηλιόλουστο καλοκαίρι!
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με γεμάτες μπαταρίες και ακόμα περισσότερα χαμόγελα!



































