Μικροί εθελοντές, μεγάλη προσφορά: Το νηπιαγωγείο μας μαθαίνει για την αιμοδοσία.
Στο νηπιαγωγείο μας, πιστεύουμε ότι ποτέ κανείς δεν είναι μικρός για να μάθει την αξία της προσφοράς και του εθελοντισμού. Με αφορμή αυτό, πραγματοποιήσαμε μια ιδιαίτερη δράση αφιερωμένη στην αιμοδοσία, θέλοντας να κατανοήσουν οι μαθητές μας πώς μια τόσο απλή πράξη μπορεί να σώσει ζωές.
Η δράση μας απέκτησε ακόμη μεγαλύτερη αξία με την επίσκεψη μελών από το Κέντρο Υγείας Βελεστίνου. Υποδεχτήκαμε με χαρά την επισκέπτρια υγείας, Κα Ισμήνη Περιστέρη και την κοινωνική λειτουργό, Κα Παμπουκίδου Σιμέλα, στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας, με πολύ προσιτό και όμορφο τρόπο εξήγησαν στα παιδιά τη σημασία της αιμοδοσίας και το ρόλο του εθελοντή στην κοινωνία μας.
Οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου , αφού ενημερώθηκαν και προβληματίστηκαν, ανέλαβαν δράση! Με πολύ μεράκι και φαντασία δημιούργησαν μια πολύχρωμη αφίσα με το δικό τους μήνυμα για την αιμοδοσία, με τίτλο: «Μικροί Ήρωες σε Δράση-Μαθαίνουμε για το Δώρο της Ζωής!».
Στα πλαίσια της δράσης ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας, η κορύφωση της ,έγινε κατά την παρουσίαση της αφίσας στις εκπροσώπους του Κέντρου Υγείας και στους μαθητές του Δημοτικού σχολείου. Τα παιδιά μας έγιναν «δάσκαλοι» και «πρεσβευτές του εθελοντισμού», δείχνοντας ότι η αγάπη για τον συνάνθρωπο δεν έχει ηλικία.
Ευχαριστούμε θερμά το κέντρο Υγείας Βελεστίνου για την πολύτιμη ενημέρωση και ελπίζουμε το μήνυμα μας να των μαθητών αγγίξει τις καρδιές όλων:
« Δίνουμε αίμα δίνουμε Ζωή!»



