Μαθαίνουμε να ανακυκλώνουμε!
Μια πολύ όμορφη και χρήσιμη εκπαιδευτική δράση πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας και στο δημοτικό σχολείο.! Υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά την υπεύθυνη ανακύκλωσης του Δήμου Ρήγα Φεραίου, η οποία επισκέφθηκε το σχολείο μας για να μας μιλήσει για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.
Μέσα από μια απόλυτα βιωματική παρουσίαση, οι μικροί μας μαθητές κατάλαβαν πόσο πολύτιμη είναι η ανακύκλωση για τη σωτηρία του πλανήτη μας. Τα παιδιά έγιναν οι ίδιοι «πρωταγωνιστές» και συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό σε διασκεδαστικά, εκπαιδευτικά παιχνίδια.
Με πολύ κέφι, έμαθαν να ξεχωρίζουν ποιες συσκευασίες ανακυκλώνονται και ποιες όχι, μπαίνοντας ενεργά στη διαδικασία της σωστής διαλογής των υλικών.
Στόχος μας είναι να γεμίσουμε τις καρδιές των παιδιών με οικολογική συνείδηση, αποδεικνύοντας ότι η φροντίδα για τη Γη μας μπορεί να γίνει ένα υπέροχο παιχνίδι!








