Μια Μαγική Μέρα στο Θέατρο! Παρακολουθήσαμε τη «Σάρα Κρου» στο Βόλο

Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν οι μικροί μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείου Αγίου Γεωργίου Φερών, όταν αφήσαμε για λίγο τις τάξεις μας και ταξιδέψαμε μέχρι τον Βόλο, για να παρακολουθήσουμε την παιδική παράσταση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου, «Σάρα Κρου».

Η εκδρομή μας είχε ιδιαίτερη σημασία, καθώς την πραγματοποιήσαμε παρέα με τους φίλους μας από το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Γεωργίου, κάνοντας τη διαδρομή και την αναμονή στο θέατρο ακόμα πιο διασκεδαστική!

Η παράσταση:
Η ιστορία της μικρής Σάρα Κρου μας συγκίνησε και μας δίδαξε πολλά. Μέσα από τις περιπέτειές της, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έννοιες όπως η ευγένεια, η δύναμη της φαντασίας και η αισιοδοξία, ακόμα και στις δύσκολες στιγμές. Οι εντυπωσιακές ερμηνείες, τα σκηνικά και η μουσική κράτησαν το ενδιαφέρον των μικρών μας θεατών αμείωτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.

Τέτοιες δράσεις ενισχύουν την κοινωνικοποίηση των παιδιών, καλλιεργούν την αισθητική τους και τα βοηθούν να αγαπήσουν τις τέχνες από μικρή ηλικία.

Ευχαριστούμε το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου για τη φιλοξενία και το Δημοτικό Σχολείο για την όμορφη συνεργασία σε αυτή την εξόρμηση!

Ανυπομονούμε ήδη για την επόμενη περιπέτειά μας!

THEATRO3 THEATRO1 THEATRO2 RHGAS

Μια αγκαλιά γεμάτη φως: Η καλοκαιρινή γιορτή του 3ου Νηπιαγωγείου και 3ου Δημοτικού Αγίου Γεωργίου Φερών!

Με τα πιο φωτεινά χαμόγελα, πολλή μουσική και αστείρευτη παιδική ενέργεια, πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του 3ου Νηπιαγωγείου και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Γεωργίου Φερών.

Το θέμα μας φέτος; Ο Ήλιος! Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του καλοκαιριού, που φωτίζει τις μέρες μας, ζεσταίνει τις καρδιές μας και μας γεμίζει αισιοδοξία.

Οι μικροί μας μαθητές μεταμορφώθηκαν σε λαμπερές ηλιαχτίδες, τραγούδησαν, χόρεψαν και μας θύμισαν ότι το πιο δυνατό φως κρύβεται πάντα μέσα στα αγνά παιδικά μάτια. Μέσα από τη συνεργασία των δύο σχολείων μας, αποχαιρετήσαμε άλλη μια δημιουργική σχολική χρονιά γεμάτη γνώση, παιχνίδι και φιλίες.

Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και φυσικά στους υπέροχους πρωταγωνιστές μας, τα παιδιά, που έκαναν αυτή τη γιορτή αξέχαστη.

0108025f a6d9 492a ac97 6946d056ba8b 1

45cbed01 6938 4cfa bb15 ff3096f4e139

Ευχόμαστε σε όλους καλό, ξέγνοιαστο και ηλιόλουστο καλοκαίρι!

9aeb9544 a5d7 4169 a6cb f09ba6ea3b70 fe539f45 230f 411e 802f 9fcd3d53aea2 102bdcee 23be 4ca9 92e1 ffb8cbadd29d b43557a4 6365 4d59 a4bc 478d89be272bΚΑΛΟ  ΚΑΛΟΚΑΡΙ !!!!

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με γεμάτες μπαταρίες και ακόμα περισσότερα χαμόγελα!

Η εφημερίδα μας είναι γεγονός: «ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ»

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια σας παρουσιάζουμε μια πρωτοποριακή συνεργατική δράση στην οποία το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με ενθουσιασμό!

Όλα τα Νηπιαγωγεία του Δήμου Ρήγα Φεραίου ενώσαμε τις δυνάμεις μας και εκδώσαμε τη δική μας κοινή εφημερίδα με τίτλο: «ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ», η οποία ήδη τυπώθηκε και μοιράστηκε σε όλους τους μαθητές μας.

Η καλαίσθητη αυτή έκδοση αποτελεί προϊόν συλλογικής εργασίας των εκπαιδευτικών και των 7 Νηπιαγωγείων του Δήμου μας. Δημιουργήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων του «Ενεργού Πολίτη» και έχει ως στόχο:

  • Να προσφέρει έναν κοινό χώρο έκφρασης και ανταλλαγής ιδεών για τα παιδιά μας.
  • Να προβάλει τις παιδαγωγικές πρακτικές και τις όμορφες δράσεις που υλοποιούνται στα σχολεία μας.
  • Να αποτελέσει μια δυνατή γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στο νηπιαγωγείο μας και την τοπική κοινωνία.

Το 3ο Νηπιαγωγείο Φερών -Αγ. Γεωργίου δήλωσε δυναμικά παρών σε αυτή την καινοτόμο προσπάθεια, αποδεικνύοντας ότι η συνεργασία και η συλλογικότητα κάνουν θαύματα.

Ξεφυλλίστε την μαζί με τα παιδιά σας και καμαρώστε τα έργα τους! Καλή ανάγνωση!

39e7c825 c976 47e7 8e9b a6e06b023719 b9784dbe d3aa 44e8 99e3 61a64b50cfd6 16b831c7 fbe2 4732 8e8d 193515336c04 373a892f dd2c 458b 86d0 62a7c12c0c86 621e8040 f8c1 4a1c 9ebd 7f3a09d819e1 5aba1f02 26e7 40fc 86b4 7e5b4c3ff9a7 e99b42a2 e891 4783 8fe5 f705e2e73da4 20068cbf c8da 4aee 8873 6927497c785e

Ανακαλύπτοντας Θεούς και Ήρωες

Την Τρίτη 5 Μαΐου. το νηπιαγωγείο μας και το Δημοτικό σχολείο μεταμορφώθηκαν σε έναν μικρό «ναό» της τεχνολογίας και της ιστορίας! Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε  την ομάδα εκπαιδευτικών δράσεων του Αθανασάκειου  Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου, η οποία παρουσίασε στους μικρούς μας μαθητές το καινοτόμο πρόγραμμα «Ανακαλύπτοντας θεούς, θεές και ήρωες – Το μουσείο πάει στα σχολεία».

Ξεχάστε τις απλές φωτογραφίες στα βιβλία! Με τη βοήθεια ειδικών 3D γυαλιών, οι μικροί «αρχαιολόγοι» μας βρέθηκαν ξαφνικά μέσα στις αίθουσες του μουσείου. Μέσα από τρισδιάστατες απεικονίσεις, τα εκθέματα «ζωντάνεψαν» μπροστά στα μάτια τους:

Γνωρίσαμε τον Δία, την Αθηνά και τους ήρωες των μύθων, παρατηρώντας λεπτομέρειες στα αγάλματα και τα αγγεία που δεν θα μπορούσαμε να δούμε αλλιώς και περιηγηθήκαμε ψηφιακά στους χώρους του μουσείου, ανακαλύπτοντας τους θησαυρούς της αρχαίας Δημητριάδας και της Θεσσαλίας.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν προσπαθώντας να «αγγίξουν» τα τρισδιάστατα αντικείμενα, ενώ έμαθαν για τον ρόλο του μουσείου ως φύλακα της ιστορίας μας.

Η συγκεκριμένη δράση γεφυρώνει τον κόσμο του μουσείου με το σχολείο. Χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες, το Αθανασάκειο  Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου,  καταφέρνει να κάνει την αρχαιολογία προσιτή και συναρπαστική ακόμα και για τις πολύ μικρές ηλικίες, ενισχύοντας τη βιωματική μάθηση.

Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα του μουσείου για αυτό το μοναδικό ψηφιακό ταξίδι!

2a5e98d7 8fb6 468f 8f3b 23eeed351957 3

 

 

 

 

Βίρα τις άγκυρες! Το Νηπιαγωγείο μας ταξίδεψε ψηφιακά με μια… «Νεράιδα!»

Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 το νηπιαγωγείο μας και το Δημοτικό σχολείο με το οποίο συστεγαζόμαστε, μεταμορφώθηκαν σε ένα μεγάλο καράβι! Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, «επιβιβαστήκαμε» στο ιστορικό Πλωτό Μουσείο Νεράιδα και ξεκινήσαμε ένα συναρπαστικό ψηφιακό ταξίδι στο παρελθόν.
Μέσα από τη διαδραστική διαδικτυακή ξενάγηση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τους χώρους: είδαμε τη γέφυρα του καπετάνιου, την άγκυρα και τα παλιά αντικείμενα που κρύβουν ιστορίες για τα ταξίδια στον Αργοσαρωνικό.
Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, έθεσαν τις ερωτήσεις και τις απορίες τους και  είχαν την ευκαιρία να διευρύνουν τους ορίζοντές τους στον ψηφιακό κόσμο μάθησης.
Ήταν μια μοναδική εμπειρία που μας γέμισε εικόνες από τη θάλασσα και τη ναυτική μας παράδοση.

Ευχαριστούμε το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση για την εξαιρετική φιλοξενία στον ψηφιακό του κόσμο!

ec89fa9d 2fac 4942 8f29 f7f1fd7091f0

Τιμή και Δόξα στο 1821: Οι μικροί ήρωες του 3ου Νηπιαγωγείου Αγίου Γεωργίου Φερών γιορτάζουν

Με περηφάνια και εθνική συγκίνηση, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 3ου Νηπιαγωγείου Αγίου Γεωργίου Φερών τίμησαν την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.

Μέσα από τις καθημερινές μας εκπαιδευτικές δραστηριότητες, προσεγγίσαμε τα ιστορικά και θρησκευτικά γεγονότα ,με τρόπο βιωματικό. Διαβάσαμε ιστορίες για τους ήρωες, γνωρίσαμε τα σύμβολα της επανάστασης, τραγουδήσαμε επετειακά τραγούδια και κατασκευάσαμε τις δικές μας χειροτεχνίες, κατανοώντας τη σημασία της ελευθερίας και του αγώνα των προγόνων μας.

Οι εορταστικές μας εκδηλώσεις κορυφώθηκαν με τη συμμετοχή μας στις δημόσιες τελετές του χωριού μας:

  • Δοξολογία: Συμμετείχαμε με σεβασμό στην επίσημη δοξολογία στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου.
  • Παρέλαση: Τα νήπιά μας παρέλασαν με καμαρωτό βήμα, μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα όλων.
  • Κατάθεση Στεφάνων: Μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου, αποδώσαμε φόρο τιμής στους πεσόντες, καταθέτοντας στεφάνι στο μνημείο.
  • Σχολική Γιορτή: Η ημέρα ολοκληρώθηκε με μια όμορφη γιορτή στον χώρο του μνημείου των πεσόντων, όπου τα παιδιά είπαν τα ποιήματά τους και τραγούδησαν στέλνοντας το δικό τους μήνυμα ελπίδας και υπερηφάνειας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και το ήθος τους! Και του χρόνου με υγεία!

Χρόνια Πολλά Ελλάδα!

ETH9 eth5 ETH6 eth4 eth3 ethn1 ETH7 ETH8 ETH13 ETH11 ETH10 ETH12

 

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού-6Μαρτίου

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, το νηπιαγωγείο μας αφιέρωσε την ημέρα σε δράσεις που προάγουν τη συνεργασία, τον σεβασμό και την αγάπη. Μέσα από το παιχνίδι και τη συζήτηση, οι μικροί μας μαθητές έγιναν ‘πρεσβευτές’ της φιλίας.

Έτσι αναφερθήκαμε σε Αποδεκτές και μη συμπεριφορές,  χρησιμοποιώντας εικόνες και παιχνίδια ρόλων για να αναγνωρίσουμε ποιες συμπεριφορές μας κάνουν χαρούμενους (αγκαλιά, μοίρασμα παιχνιδιών) και ποιες μας πληγώνουν (σπρωξίματα, άσχημα λόγια).

Εστιάσαμε στον Καλό Φίλο, μιλώντας για το πώς είναι ένας ‘καλός φίλος’: ακούει, βοηθάει και σέβεται τα συναισθήματα των άλλων. Τα παιδιά κατάλαβαν ότι η φιλία είναι μια ‘ασπίδα’ που μας προστατεύει.

Και φωνάξαμε δυνατά: “Όχι στη βία, Ναι στη φιλία!”.

Η δράση μας όμως δεν σταμάτησε εδώ! Οι μαθητές του νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν τους μεγαλύτερους φίλους τους στο Δημοτικό Σχολείο. Εκεί, με θάρρος και ενθουσιασμό, μοιράστηκαν όσα έμαθαν, παρουσίασαν τα έργα τους και ένωσαν τις φωνές τους με τους μεγαλύτερους μαθητές για ένα σχολείο χωρίς φόβο.

Πιστεύουμε ότι η πρόληψη ξεκινά από αυτές τις μικρές αλλά σημαντικές στιγμές. Συνεχίζουμε να καλλιεργούμε καθημερινά την αποδοχή και την αλληλεγγύη στο σχολείο μας!

bf408745 7982 4b7e 872b ee7f8254b972 899aa531 f23c 4f71 ad3e 7a74b3ac2ab1 bde55fd6 59af 4ab7 83aa 876abbfbc6bf 710dbc00 e509 4148 bdc0 c51692521efc a3d41f9c 66e0 4604 84c1 ff252eb4441a

 

Μια Μέρα Γεμάτη Τέχνη, Όνειρα και Παράδοση!

Οι μικροί μας εξερευνητές είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εξόρμηση, στην πόλη του Βόλου, συνδυάζοντας τη μαγεία του θεάτρου με τον πλούτο της λαϊκής μας κληρονομιάς, όταν:

  • Μια  μέρα μας ξεκίνησε με την επίσκεψη στο Δημοτικό Θέατρο Νέας Ιωνίας, όπου παρακολουθήσαμε την εμβληματική θεατρική παράσταση «Ένα παιδί μετράει τα άστρα» του Μενέλαου Λουντέμη. Μέσα από τις περιπέτειες του μικρού Μέλιου, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με αξίες όπως η δίψα για μάθηση, η επιμονή και η αγάπη για τα γράμματα. Οι εντυπωσιακές ερμηνείες και η μουσική κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών, ταξιδεύοντάς τους σε έναν ουρανό γεμάτο ελπίδα.
  • Η συνέχεια μας βρήκε στο Λύκειο Ελληνίδων Βόλου, όπου συμμετείχαμε στο βιωματικό μουσειοπαιδαγωγικό πρόγραμμα «Κλώθοντας και υφαίνοντας».  Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική δράση, τα παιδιά:
    • Γνώρισαν από κοντά την τέχνη του αργαλειού.
    • Ήρθαν σε βιωματική επαφή με την παράδοση της υφαντικής.
    • Έμαθαν πώς το μαλλί μεταμορφώνεται σε νήμα και ύφασμα, ανακαλύπτοντας την αξία της χειροτεχνίας και της πολιτιστικής μας ταυτότητας.
    Γυρίσαμε στο σχολείο γεμάτοι εικόνες, συναισθήματα και νέες γνώσεις, έτοιμοι να «κλώσουμε» τις δικές μας ιστορίες στις επόμενες δράσεις μας!

 

665f965d 43c7 4d64 b242 a5db98107e3a150b8059 4822 4fd7 af49 b026dd5989eb 27c36d1d 21bb 4165 a2d6 95c0e944dfca 2cb4b2af 7b2e 4128 a739 71c7aaabef39 937d60ed c72d 4402 8e86 4871a52cb1c2

Καλή Χρονιά με Παραδοσιακή Βασιλόπιτα

Τι υπέροχη ιδέα! Η παρασκευή παραδοσιακής βασιλόπιτας με την κυρία Δήμητρα, τη διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου, με το οποίο συστεγάζεται το νηπιαγωγείο μας ,ήταν η καλύτερη ευκαιρία για να μάθουν οι μαθητές μας τα έθιμα και τη σημασία της προσφοράς.

Η παραδοσιακή βασιλόπιτα, όπως την παρουσίασε η κυρία Δήμητρα στο πλαίσιο της συνεργασίας του Νηπιαγωγείου με το Δημοτικό Σχολείο, φέρει την αυθεντικότητα των εθίμων μας, σε αντίθεση με τις πιο σύγχρονες παραλλαγές.

Οι μαθητές ήρθαν σε άμεση επαφή με τα ήθη και τα έθιμα, ανακαλύπτοντας την ιστορία του Αγίου Βασιλείου και τους συμβολισμούς της πίτας, όπως ”τα σημάδια” που έβαζαν παλαιότερα, εκτός από το νόμισμα, για καλή τύχη στην παραγωγή και την ευτυχία, τα οποία έχουν  αντικατασταθεί από το νομισματικό έθιμο.

Τα αρώματα και οι παραδοσιακές μυρωδιές κυριαρχούσαν στη σχολική αίθουσα και με τη συμμετοχή τους οι μαθητές στη διαδικασία του ζυμώματος, έμαθαν ότι συμβολίζει την ευλογία και τη φροντίδα για το σπίτι.

Η κοινή αυτή δράση με το Δημοτικό σχολείο, ενθουσίασε πολύ τα παιδιά.  Η διαφορά δεν έγκειται μόνο στα υλικά, αλλά στον τελετουργικό χαρακτήρα της παραδοσιακής πίτας, που απαιτεί υπομονή και μεράκι, προσφέροντας στα παιδιά μια βιωματική επαφή με τις ρίζες μας.

Ευχαριστούμε θερμά τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου για τη ζεστή φιλοξενία τους και την όμορφη και δημιουργική εμπειρία που μας προσέφεραν και ευχόμαστε σε όλους:

Καλή και ευλογημένη Χρονιά!

e1618a8c a76d 4006 b5ed fc0e30feba49 bf4487db 8d3a 4a77 b7ea d93fab0b470e 1fa42320 fbcd 4ca9 97f3 be253751eb2e

 

Θεατρική παράσταση: “Περσέας και Ανδρομέδα”

Στις 5 Νοεμβρίου οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου, πήγαν με εκδρομικό λεωφορείο στο Βόλο, προκειμένου να παρακολουθήσουν την παιδική θεατρική παράσταση : “Περσέας και Ανδρομέδα”.

Η σχολική αυτή δράση επιλέχτηκε, γνωρίζοντας ότι ,αυτές οι δραστηριότητες βοηθούν τα παιδιά να εξοικειωθούν με την ελληνική μυθολογία με διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη δημιουργικότητα και τη γλωσσική τους ανάπτυξη.

Οι θεατρικές παραστάσεις προσφέρουν πληθώρα οφελών στα παιδιά του νηπιαγωγείου, καθώς αποτελούν έναν δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο μάθησης και συμβάλλουν σημαντικά στη συνολική τους ανάπτυξη, τόσο σε ψυχολογικό και συναισθηματικό, όσο και σε γνωστικό και κοινωνικό επίπεδο, με πολλά γνωστικά και εκπαιδευτικά Οφέλη. Μέσα από τις ιστορίες και τα θέματα των παραστάσεων, τα νήπια αποκτούν νέες γνώσεις για τον κόσμο, τους πολιτισμούς, τις αξίες και τις ανθρώπινες σχέσεις.

Τα παιδιά παρακολούθησαν με προσοχή και συγκέντρωση τη θεατρική παράσταση, διασκέδασαν και εκδήλωσαν τον ενθουσιασμό τους.

Ακολούθησε διάλογος με τους πρωταγωνιστές, όπου επισήμαναν τα σημεία που τους ενθουσίασαν και εξέφρασαν απορίες για κάποια σημεία του μύθου.

Το πρωϊνό μας το απολαύσαμε σε διπλανή καφετέρια, κλείνοντας έτσι μια όμορφη εκπαιδευτική σχολική δράση , με πολλά οφέλη για τους μαθητές μας.

97a38679 65ea 414e bd0a b1746e8f1715 dfd446f9 f5a7 4196 97f3 ac56410af75d 2dd8b86c eb42 4461 acae f101b41989e7 3872551a fbaf 47c8 aea2 4ef03900a7af a29ca370 890d 442d a8c4 d0209f27b9a4