Ημέρα φιλοζωΐας
Σήμερα τα παιδιά παρουσίασαν τα ζωάκια τους. Μάθαμε τα ονόματά τους, τα αγαπημένα τους παιχνίδια, τις συνήθειές τους!!!
Εδώ, μπορείτε να δείτε την αφίσα που δημιουργήσαμε(πατήστε το βελάκι κάτω δεξιά στην αφίσα για να ακούσετε το σύνθημά μας):
Πού είναι η … ” ελπίδα “;
2 Απριλίου Παγκόσμια ημέρα Παιδικού βιβλίου. Καθιερώθηκε από τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Η ημερομηνία αυτή επιλέχτηκε γιατί είναι η ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος παραμυθάς Χάνς Κρίστιαν Άντερσεν.
Το μήνυμα του φετινού εορτασμού εντυπώθηκε σε μια αφίσα που δημιούργησε το Τμήμα της Ιαπωνίας. Γράφτηκε από τη συγγραφέα Eiko Kadono. Η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τη συγγραφέα και εικονογράφο NanaFuriya.
Μπορείς να βρεις πού κρύβεται η λέξη ελπίδα;

Το μήνυμα της Eiko Kadono: Οι ιστορίες ταξιδεύουν πάνω σε φτερά, λαχταρώντας ν’ ακούσουν το χαρούμενο χτύπο της καρδιάς σας. Είμαι μια ιστορία που ταξιδεύει. Πετάω παντού.
Με τα φτερά του ανέμου ή τα φτερά των κυμάτων, ή καμιά φορά και με τα μικροσκοπικά φτερά της άμμου. Πετάω, βέβαια, και με τα φτερά των αποδημητικών πουλιών. Ακόμα και με τα φτερά των αεροπλάνων. Στέκομαι δίπλα σου. Γυρίζω τις σελίδες για να σου πω μια ιστορία, εκείνη που θέλεις ν’ ακούσεις. Θα σου άρεσε μια παράξενη και θεσπέσια ιστορία; Ή τι θα έλεγες για μια λυπητερή, μια τρομακτική ή μια αστεία; Αν δεν έχεις διάθεση να την ακούσεις τώρα, δεν πειράζει. Όμως ξέρω πως κάποια μέρα θα θέλεις. Όταν θα θέλεις, λοιπόν, φώναξε: «Ιστορία που ταξιδεύεις, έλα! Κάθισε δίπλα μου!». Κι αμέσως θα πετάξω κοντά σου. Έχω τόσες ιστορίες να μοιραστώ!
Τι θα έλεγες για την ιστορία ενός μικρού νησιού που βαρέθηκε τη μοναξιά του, έμαθε να κολυμπάει κι αποφάσισε να βρει έναν φίλο; Ή για την ιστορία μιας παράξενης νύχτας, όταν παρουσιάστηκαν δύο φεγγάρια; Ή για τη νύχτα που χάθηκε ο Άι-Βασίλης. Ω! Μπορώ ν’ ακούσω την καρδιά σου. Χτυπάει όλο και πιο γρήγορα.
Ταπ ταπ, τίκι τακ, τικ τοκ, τικ τικ τακ!
Η ιστορία που ταξιδεύει πήδηξε μέσα σου κι έκανε την καρδιά σου να χτυπάει δυνατά.
Τώρα θα γίνεις κι εσύ μια τέτοια ιστορία, ανοίγοντας τα φτερά σου να πετάξεις.
Και έτσι, μια ακόμα ιστορία που ταξιδεύει γεννιέται.
(πηγή: https://www.elniplex.com/%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BD%CF%8C-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CF%86%CE%AF%CF%83%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B3/)
Το βιβλίο ο πιο καλός φίλος μας ! Μαζί του κάνουμε τα πιο όμορφα ταξίδια και αυτό έκαναν σήμερα τα “μελισσάκια” μας με την πρότασή τους για την κατασκευή της δικής μας αφίσας!
” Φυτεύω και υιοθετώ ένα δέντρο ….δίνω ανάσα στη γη”
Η συμμετοχή μας στο δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ” Φυτεύω και υιοθετώ ένα δέντρο … δίνω ανάσα στη γη” για τρίτη χρονιά υποστηρίζεται από το Δ. Ευόσμου με τη βοήθεια της υπηρεσίας κήπων που παρόλο τον άσχημο καιρό ήταν εκεί και καταφέραμε να φυτέψουμε 4 νέα δέντρα στην αυλή μας.
Με την πολύτιμη βοήθεια των γονιών φροντίσαμε για την ασφάλεια τους!
Τα παιδιά με μεγάλη χαρά έχουν αναλάβει τη φροντίδα τους.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης “Σχολικός κήπος”
Τώρα που είναι άνοιξη και τα λουλούδια ανθίζουν, ο ήλιος ο ηλιάτορας του φίλου μας του Οδυσσέα μας επισκέφτηκε και είδε ότι ο κήπος μας χρειάζεται ανανέωση και φροντίδα. Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης “Σχολικός κήπος” μας έδωσε μια καλή ευκαιρία να ζητήσουμε τη βοήθεια των γονέων για να τον σκαλίσουμε, να τον καθαρίσουμε, να ετοιμάσουμε βοτανόκηπο ….
Μαμάδες και μπαμπάδες πήραν τα σκαλιστήρια, έφεραν μυρωδικά φυτά, λουλούδια και χώμα…
Σηκώσαμε τα μανίκια, πήραμε τα τσαπάκια και πιάσαμε δουλειά
μπαμπάδες, μαμάδες και παιδιά ομορφαίνουμε την αυλή μας και την γεμίζουμε με υπέροχα αρώματα από βότανα
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!!!!!
” Γονείς και εκπαιδευτικοί στο σχολείο όλοι μαζί!”, αυτό είναι το σχέδιο δράσης της φετινής χρονιάς και όχι μόνο! Η συνεργασία, το ανοιχτό σχολείο στην κοινωνία είναι αυτό που χαρακτηρίζει το Νηπιαγωγείο μας και το αποδεικνύουμε έμπρακτα καθημερινά. Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί για ένα πιο όμορφο σχολείο ανέλαβαν δράση αυτή τη βδομάδα και ένας ωραίος κήπος με λουλούδια, βότανα είναι έτοιμος! Χάρη στο μεράκι και την προθυμία των γονιών η αυλή μας έγινε πιο όμορφη, καθαρίστηκε, βάφτηκαν τα παρτέρια, ο τοίχος!
το πριν
και το μετά
Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους γονείς, παππούδες που είναι πάντα κοντά μας!! Η αυλή μας γίνεται κάθε μέρα και πιο όμορφη!!
Ευχαριστούμε όλους τους γονείς κι όχι μόνο.. και μιας περίφημης γιαγιάς , που με τη συνεισφορά τους και τη συνεργασία τους με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς, βοήθησαν να ομορφύνουμε την αυλή μας με χρωματιστά λουλούδια και αρωματικά φυτά!!
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα ποίησης
Η ζωή στο 3ο Νηπιαγωγείο είναι συνυφασμένη με την ποίηση…λέξη – λέξη γνωρίζουμε τον κόσμο τον μικρό και τον μεγάλο, αισθανόμαστε όλη τη δύναμη και τα αρώματα που κρύβουν , οι λέξεις…. Σήμερα λοιπόν, αρχίζουν να φτάνουν τα χελιδόνια κι έχουμε δίπλα μας τους ποιητές που μας μαθαίνουν την ομορφιά του κόσμου… Με αφορμή τον Εθνικό μας ύμνο γνωρίσαμε τον ποιητή του τον Διονύσιο Σολωμό. Απαγγείλαμε το ποίημα “Ξανθούλα” . Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και πήραμε λέξεις της Ξανθούλας για να φτιάξουμε τα δικά μας ποιήματα….. Πώς σας φαίνονται;
LET’S SING AND DANCE
Αγαπητοί γονείς,
Σας στέλνουμε παρακάτω το link του τραγουδιού για το καρναβάλι που κάναμε στο μάθημα (CARNIVAL, LET’S SING AND DANCE), έτσι ώστε να μπορέσετε να το ακούσετε με το παιδί σας όσες φορές θέλετε.
Ντύνουμε την Κίκη
Αγαπητοί γονείς,
Στο πλαίσιο των μαθημάτων αγγλικών των παιδιών σας και σύμφωνα με το πρόγραμμα ΕΑΝ (Εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στα Νηπιαγωγεία), εξερευνούμε μαζί με τη μασκότ μας την Κίκη το κοάλα διάφορα θέματα, όπως τα ρούχα που φοράμε το χειμώνα.
Ντύνουμε την Κίκη με coat (παλτό), gloves (γάντια – τα λέμε και mittens όταν είναι χωρίς δάκτυλα), scarf (κασκόλ), boots (μπότες) και hat (σκούφος ή καπέλο).
Στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορείτε να βρείτε οπτικό υλικό που έχουμε χρησιμοποιήσει, ένα ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ που ακούμε στο μάθημα και ένα ΠΑΙΧΝΙΔΙ όπου το παιδί ντύνει το κοάλα κάνοντας μια διασκεδαστική ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ των παραπάνω λέξεων:
https://ean.auth.gr/its-freezing-3
Σας ευχόμαστε καλή διασκέδαση!
Με τη χρονομηχανή του Καραγκιόζη…
Σήμερα ταξίδεψαν πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα στο 1821 τα ” μελισσάκια” και όλα τα ζουζουνάκια μας, παρέα με την ομάδα ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ και το γνωστό σε όλους μας Καραγκιόζη. Εκεί συνάντησαν μεγάλους ήρωες, τον Κολοκοτρώνη, τον Καραϊσκάκη και πολλούς άλλους. Διασκέδασαν πάρα πολύ, είδαν τις φιγούρες τον καραγκιοζοπαίχτη και έμαθαν πολλά για το θέατρο σκιών.
Να ευχαριστήσουμε τον σύλλογο γονέων για την συνδρομή τους στο αντίτιμο του εισιτηρίου των παιδιών.
Τρέχει τρέχει το νερό.. Μικροί πυροσβέστες εν δράσει..
Εργαστήριο δεξιοτήτων συνέχεια αλλά και μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Η πυροσβεστική στο σχολείο μας, φαντάζεστε τον ενθουσιασμό και τη χαρά των παιδιών. Οι ερωτήσεις πολλές, το ενδιαφέρον μεγάλο! Ο κ. Δημήτρης και ο κ. Ηρακλής μας βοήθησαν να καταλάβουμε το έργο της πυροσβεστικής όπως και την μεγάλη αξία του νερού! Είδαμε τα εργαλεία που χρησιμοποιούν, τις στολές που φορούν ,το όχημα και φυσικά είχαμε την ευκαιρία να ρίξουμε νερό να σβήσουμε μια φωτιά! Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα μέρα , τους ευχαριστούμε πολύ που ανταποκρίθηκαν άμεσα στο αίτημά μας.
Η χαρά μας ακόμη πιο μεγάλη γιατί ήρθαν τα παιδιά του Δημοτικό Σχολείου με την κ. Όλγα και τον κ. Στέλιο αφού το θέμα που ασχολούμαστε φέτος όπως ξέρετε είναι το νερό! Τώρα μας περιμένουν εκείνοι στο σχολείο τους.






















































