ΠΕΤΑΜΕ ΨΗΛΑ…

Μόμπιλ αεροπλανάκια με έλικα από ρολά υγείας

 … Ψηλά, πάνω στους ουρανούς…

Κόβω το αεροπλάνο, βάζω επιβάτες και με στένσιλ φτιάχνω ένα σύννεφο… οι οδηγίες

Με αφορμή τη γιορτή των Αρχαγγέλων και της Αεροπορίας…

Αεροπλανάκια από πλαστελίνη και γλωσσοπίεστρα (μπαίνω στη λογική να μάθω τα μέρη ενός αεροπλάνου: άτρακτος, μύτη, ουρά, φτερά) το αεροπλάνο μου ακόμη κι αν “χαλάσει” ξαναφτιάχνεται….το μεγαλείο της απλότητας.

 φτιάξαμε με πολύ κέφι μαζί με τα παιδιά διάφορες κατασκευές σχετικές με το θέμα. Έμπνευση και πηγές πολλές ιστοσελίδες στο διαδίκτυο.

Χρωματίζω και γράφω


Μην ξεχνάτε κι εσείς να ταξιδεύετε με τα όνειρά σας ψηλά όπως και τα παιδιά μας.

Αεροπλανάκια από ρολά υγείας

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018

  •    Την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου το Νηπιαγωγείο μας, όπως και όλα τα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, θα μείνει κλειστό. Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να συμμετάσχουν σε εκλογές αιρετών εκπροσώπων για τη «Σύνθεση, συγκρότηση και λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής». 
  • Την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου στο χώρο του Νηπιαγωγείου θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
  • Την Τρίτη 20 Νοεμβρίου θα πραγματοποιήσουμε επίσκεψη στο μυθολογικό πάρκο «Ηρακλής-Οι 12 Άθλοι», στους χώρους της ΔΕΘ-Helexpo. Θα σας δοθεί εγκαίρως δήλωση συμμετοχής.
  • Την Δευτέρα 26 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός του Νηπιαγωγείου στον Ι.Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Λεπτομέρειες και οδηγίες θα σας δοθούν εγκαίρως.  
  • Μέσα στο μήνα Νοέμβριο ξεκινά, όπως κάθε χρονιά, και η δανειστική βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο μας. Θα ενημερωθείτε έγκαιρα για τον τρόπο λειτουργίας της.

Καλό μήνα  & Καλή μας συνεργασία

Οι Νηπιαγωγοί

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

 
 Και φέτος στο Νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου με πολλές κατασκευές, τραγούδια, ποιήματα και παρέλαση στο χώρο του σχολείου μας. Τις προηγούμενες μέρες είχαμε επισκεφθεί το Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, όπου ξεναγηθήκαμε και παρακολουθήσαμε σχετική παράσταση Καραγκιόζη.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ – ΟΚΤΩΒΡΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

ΜΗΝΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

         Την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιήσουμε Άσκηση Ετοιμότητας για Σεισμό, στη διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος. Το Νηπιαγωγείο θα λειτουργήσει κανονικά.

         Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου η κ. Προνοΐτη θα δεχτεί στις 17:00 τους γονείς του 1ουΤμήματος για Απογευματινή Συνάντηση-Ενημέρωση.

         Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου οι κ.κ. Τσελεκίδου & Θεοδωρίδου θα δεχτούν στις 18:30 τους γονείς του 2ου Τμήματος για. Απογευματινή Συνάντηση-Ενημέρωση.

         Την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου η κ. Γούναρη θα δεχτεί στις 18:00 τους γονείς του 3ουΤμήματος για. Απογευματινή Συνάντηση-Ενημέρωση.

         Την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου η κ. Δήμου θα δεχτεί στις 18:00 τους γονείς του 4ουΤμήματος για Απογευματινή Συνάντηση – Ενημέρωση.

         Την Τετάρτη 17 Οκτωβρίου θα επισκεφθούμε το Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και θα συμμετάσχουμε σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Θα σας δοθεί εγκαίρως υπεύθυνη δήλωση.

         Την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις για τη Γιορτή της Σημαίας.

Καλό μήνα  & Καλή μας συνεργασία

Οι Νηπιαγωγοί

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ

Αξιότιμοι γονείς και κηδεμόνες του 3ου Νηπιαγωγείου Επανομής,

όπως κάθε σχολική χρονιά, έτσι και φέτος καλούμαστε να εκλέξουμε τους αντιπροσώπους μας στην σχολική κοινότητα. Για τον λόγο αυτό την Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018 παρακαλείσθε να παραστείτε στο χώρο του σχολείου για την εκλογή του νέου Συλλόγου Γονέων – Κηδεμόνων για το σχολικό έτος 2018-2019.

Η παρουσία σας είναι απαραίτητη.

Καλή Σχολική Χρονιά

Με εκτίμηση,

Ο απερχόμενος Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων

 3ου Νηπιαγωγείου Επανομής

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ

 …και φέτος, όπως κάθε χρόνο τέτοια μέρα η αυλή του 3ου Νηπιαγωγείου Επανομής, του σχολείου μας, γέμισε από χαρούμενες παιδικές φωνούλες.

Ο Πατέρας Βησσαρίωνας πραγματοποίησε τον Αγιασμό, μίλησε και ευχήθηκε με όμορφα λόγια γεμάτα αγάπη και σοφία στα παιδιά, στους γονείς και στις νηπιαγωγούς.
Στον Αγιασμό μας παραβρέθηκαν και εκπρόσωποι από το Δήμο Θερμαϊκού αλλά και εκπρόσωπος από την Ένωση Συλλόγου Γονέων Ελλάδος.
Παιδιά και γονείς (παλιοί και νέοι) ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, στις τάξεις, έπαιξαν στην αυλή μας, είδαν τη νεοδιαμορφωμένη αίθουσα ξεκούρασης, ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και έδειξαν ανυπομονησία για την αυριανή πρώτη μέρα…

Καλή αρχή σε όλους
Καλή σχολική χρονιά
Αρχίζουμε!!!

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2018

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός του 3ου Νηπιαγωγείου Επανομής θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00 το πρωί.

Σας περιμένουμε όλους



Για δική σας ενημέρωση σας παραθέτουμε παρακάτω και πίνακα με τις ώρες Αγιασμού στα υπόλοιπα σχολεία του Δήμου Θερμαϊκού, όπως τον λάβαμε σήμερα το πρωί.

AΓΙΑΣΜΟΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ
11/9/2018
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΩΡΑ ΑΓΙΑΣΜΟΥ
ΙΕΡΕΑΣ
Δ.Ε. ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ
1ο ΓΕΛ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ
9:30
π.Νεκτάριος
2ο ΓΕΛ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ
9:00
π.Νικόλαος
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
10:00
π.Νικόλαος
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
8:30
π.Αθανάσιος
ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν.ΕΠΙΒΑΤΩΝ
8:30
π.Νεκτάριος
1ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
10:30
π.Κων/νος
2ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
8:30
π.Νικόλαος
3ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
9:30
π.Αθανάσιος
4ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
9:00
π.Αθανάσιος
5ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
9:30
π.Νικόλαος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ Ν.ΕΠΙΒΑΤΩΝ
9:00
π.Νεκτάριος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ
9:00
π.Καλλίνικος
1ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
10:30
π.Κων/νος
2ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
8:30
π.Κων/νος
3ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
10:00
π.Κων/νος
5ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
9:00
π.Κων/νος
6ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
9:30
π.Κων/νος
7ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
11:00
π.Κων/νος
8ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ
9:00
π.Αθανάσιος
1ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν. ΕΠΙΒΑΤΩΝ
10:15
π.Νεκτάριος
2ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν. ΕΠΙΒΑΤΩΝ
10:45
π.Νεκτάριος
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ
9:30
π.Καλλίνικος
Δ.Ε. Ν.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Ν.ΜΗΧ/ΝΑΣ
10:00
π.Γεώργιος
1ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν.ΜΗΧ/ΝΑΣ
9:00
π.Γεώργιος
2ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν.ΜΗΧ/ΝΑΣ
9:30
π.Γεώργιος
1ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ Ν.ΜΗΧ/ΝΑΣ
8:30
π.Ιωάννης
2ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ Ν.ΜΗΧ/ΝΑΣ
8:30
π.Γεώργιος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ
9:00
π.Δαμασκηνός
ΔΗΜΟΤΙΚΟ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν.ΚΕΡΑΣΙΑΣ
9:30
π.Χρήστος
1ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν.ΜΗΧ/ΝΑΣ
9:30
π.Ιωάννης
2ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν.ΜΗΧ/ΝΑΣ
10:30
π.Γεώργιος
3ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν.ΜΗΧ/ΝΑΣ
9:00
π.Ιωάννης
4ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν.ΜΗΧ/ΝΑΣ
10:00
π.Ιωάννης
Δ.Ε. ΕΠΑΝΟΜΗΣ
ΕΠΑΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ
9:45
π.Προκόπιος
ΓΥΜΝΑΣΙΟ – 1ο ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ
9:00
π.Προκόπιος
1ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ & 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ
8:15
π.Προκόπιος
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ & 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  ΕΠΑΝΟΜΗΣ
9:15
π.Βησσαρίων
3ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ
8:30
π.Βασίλειος
3ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ
10:00
π.Βησσαρίων
ΔΗΜΟΤΙΚΟ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΟΥ
9:00
π.Νικόλαος

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 2018

Συρτάκι
ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΒΡΑΔΙΑ ΖΗΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ, ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ 13 ΙΟΥΝΙΟΥ…

Τα παιδιά του 3ου Νηπιαγωγείου Επανομής μας ταξίδεψαν με τους χορούς τους σε όλο τον κόσμο και σε όλες τις εποχές…

DISCO

Η φετινή γιορτή μας…
Μια χορευτική πανδαισία…
Που ετοιμάσαμε όλοι μαζί.
HIP HOP
ΜΑΖΙ
δίπλα δίπλα, χέρι με χέρι…
ενωμένοι όλοι μας μια ομάδα
Αυτό το μαζί που ζήσαμε όλη την χρονιά θελήσαμε και σας δείξαμε μέσα από τη γιορτή μας.
MAKARENA
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας δούλεψαν με πολλή χαρά τη φετινή γιορτή μας,
 προσπάθησαν με όλη τους τη δύναμη να μάθουν χορούς, ρυθμούς, βήματα και να βγάλουν όλο το κέφι που κρύβουν μέσα τους μέσα από το χορό τους.
MAMBO

Εμείς, οι νηπιαγωγοί, γίναμε χορογράφοι… και ιδού…

REGGAE
Η μουσική και ο χορός είναι η πράξη του μαζί,
 του συνεργάζομαι,
του είμαι δίπλα σου
 του σου κρατώ το χέρι,
του περπατώ μαζί σου
του σε κοιτώ στα μάτια και σε στηρίζω.
ROCK ‘N ROLL

Ακούω μουσική και ταξιδεύω
Ακούω μουσική και χορεύω
Χορεύω μαζί σου, χορεύω με όλους
Αυτό έκαναν και τα παιδιά μας την ημέρα της γιορτής μπροστά σε όλο τον κόσμο

TANGO

Ακούσαμε μουσικές απ΄όλο τον κόσμο και χορέψαμε χορούς από όλες τις εποχές

TARANTELLA
Χορέψαμε για τους παλιούς και για τους νέους
Χορέψαμε για σας αλλά και για μας
Χορέψαμε με τους φίλους μας για να γιορτάσουμε και να χαρούμε μαζί τους
VALS  
POP

Κι όλοι εσείς μας συνοδεύσατε στο χορό κρατώντας μας το ρυθμό

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ:
Τον Δήμο Θερμαϊκού και ειδικότερα: τον κ. Φιστερίδη Γιώργο, αντιδήμαρχο Πρασίνου, τον κ.Ζαβέρκο Ιωάννη, Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας. Όλους τους γονείς που βοήθησαν επώνυμα και ανώνυμα. Ιδιαίτερα δε, τον μπαμπά Σαμαρά Κλεάνθη που φρόντισε τον καλλωπισμό της αυλής, για δύο ημέρες κούρευε το γκαζόν, τον παππού Τάκη Μαλέτσκο που μαζί με το Δήμο, φρόντισε τον καλλωπισμό της αυλής, και κούρεψε το γκαζόν, τον μπαμπά Γκέν Ντάμζι που επιμελήθηκε τον καλλωπισμό της αυλής και κούρεψε το γκαζόν με  μηχανήματα που παραχωρήθηκαν από το Κτήμα Γεροβασιλείου, τον μπαμπά Γιάννη Σινάκο που ανέλαβε τη μεταφορά όλου του όγκου των πλαστικών καπακιών που μαζεύαμε για τον Σύλλογο Παραπληγικών Πέλλας. Τον πατέρα Βησσαρίωνα, για τη γραφική ύλη καθώς και τις καρέκλες που χρειαστήκαμε για τη γιορτή μας. Τον καθηγητή κ. Σκούφα Αθανάσιο που φρόντισε για τη συντήρηση του αυτόματου ποτίσματος και εργάστηκε αδιάκοπα για δύο ημέρες ώστε να συντηρηθεί το αυτόματο πότισμα. Τον παππού Στράβα Βασίλη για τις ηλεκτροσυγκολλήσεις και συντηρήσεις των συρμάτινων καλαθιών μας και για τα κάγκελα. Τον κ. Μακαρίνα Στέλιο που φρόντισε να γεμίσει με άμμο την αμμοδόχο μας. Τον κ. Χρήστο Γρηγοριάδη για την άψογη συνεργασία στη μουσική. Τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Επανομής για όλα.

Σας ευχαριστούμε

Περάσαμε ΥΠΕΡΟΧΑ

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ

Ταξίδι μες τη μουσική

φέτος είναι η γιορτή μας

και σας καλούμε όλοι εσείς

να είσαστε μαζί μας.

Τετάρτη Ιουνίου 13

ώρα ακριβώς 7.00.

Όλου του κόσμου οι χοροί

θα είναι εδώ μπροστά.

Τα νήπια & οι Νηπιαγωγοί
του 3ουΝηπιαγωγείου Επανομής
 

ΕΠΑΙΝΟΣ LETS DO IT GREECE 2018

Παραλάβαμε τους Επαίνους μας 
για τη συμμετοχή μας στο 
Let’s Do It Greece 2018
και είμαστε πολύ χαρούμενοι!!!

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου!!!
Σας ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή σας!!!