ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Ευχαριστούμε πολύ την  μαθήτριά μας Πουλχερία Μ., της οποίας η ζωγραφιά “Η Αφροδίτη της Κύπρου” πήρε το 2ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Διαγωνισμό ΚΥΠΡΟΣ – ΕΛΛΑΔΑ, ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ 2018-2019.
Στον διαγωνισμό αυτό συμμετείχαμε ως σχολική μονάδα ανάμεσα  σε 260 σχολεία από την Ελλάδα και την Κύπρο και μέσα σε 14.500 μαθητές.
Χαρήκαμε πολύ τη συμμετοχή όλοι μας και τη διάκρισή μας!!!!

Εδώ μπορείτε να δείτε την βραβευμένη ζωγραφιά:

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Τις τελευταίες μέρες, το Νηπιαγωγείο μας έλαβε μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα/Διαγωνισμό:
Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες…
(Ένα πρόγραμμα υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας)
Τα παιδιά υλοποίησαν ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη μορφή project και προσέγγισαν διαθεματικά το Κυπριακό πρόβλημα μέσα από όλες τις διδακτικές ενότητες (Γλώσσα, Γεωγραφία, Ιστορία, Μουσική, Εικαστικά) και μέσα από πολλές δραστηριότητες.
Μ’ άλλα λόγια, είδαμε βίντεο σχετικά με την Κύπρο, ακούσαμε κυπριακές μουσικές, παραμύθια, ήρθαμε σε επαφή με έργα τέχνης κι έτσι πήραμε μέρος στον παραπάνω διαγωνισμό.
Εν αναμονή των αποτελεσμάτων της συμμετοχής μας αυτής, σας παρουσιάζουμε ενδεικτικές δημιουργίες των παιδιών.
Τα παιδιά λοιπόν γνώρισαν την Κύπρο από τη Μυθολογία και παρουσίασαν (τι άλλο;) την Αφροδίτη.

Συζητήσαμε και «έπαιξαν» αναπαριστώντας βιωματικά τον χωρισμό του νησιού στα δύο και παρουσίασαν με πολύ συναίσθημα τις εργασίες τους «Η Κύπρος της Πράσινης Γραμμής».

Μετά από πολλή κουβέντα, προβληματισμούς και άλλες αναζητήσεις… φτάσαμε και στο να εκφράσουμε τα όνειρά μας… «Η Κύπρος που ονειρεύομαι», ένα όμορφο νησί, με χαρούμενους ανθρώπους, με αγάπη, ελευθερία και χωρίς καθόλου γραμμές και χωρίσματα.

ΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΓΕΝΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ…

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΜΗΝΩΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ & ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019
Αγαπητοί γονείς, 
Καλή χρονιά!!! Καλή επιστροφή στο σχολείο μας!!!

  •    Την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου, θα κόψουμε βασιλόπιτα σε κάθε τάξη, για το καλό της χρονιάς σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
  •    Την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου, θα παρακολουθήσουμε στο σχολείο μας την θεατρική παράσταση «Η Κυρά Καλή και οι 12 Μήνες» από την θεατρική ομάδα του Μικρού Βορρά. Θα σας δοθεί εγκαίρως το έντυπο συμμετοχής.
  • Την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου το Νηπιαγωγείο μας θα είναι κλειστό, καθώς έχει οριστεί αργία για την σχολική γιορτή των Τριών Ιεραρχών.
  •   Τη Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου θα παρακολουθήσουμε στο σχολείο μας την κουκλοθεατρική παράσταση «Ιστορίες του δάσους» από την Ιωάννα Μαμακούκα. Θα σας δοθεί εγκαίρως το έντυπο συμμετοχής.
  • Την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου (ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ)  τσικνίζουμε, χορεύουμε και διασκεδάζουμε!!!

Καλή μας συνεργασία,

Οι Νηπιαγωγοί

ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΟΥ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΥ

ΑΥΡΙΟ Ε-Ε-Ε- ΕΡΧΟΝΤΑΙ

Αύριο πρωί θα ζωντανέψει για άλλη μια φορά στο Νηπιαγωγείο μας το έθιμο του Καλικάντζαρου.
Ένα έθιμο της Επανομής.
Εντάξει, είναι λίγο νωρίς η επίσκεψη… αλλά δεν πειράζει… οι Καλικάντζαροι “πρέπει” να μας βρουν όλους μαζί στο σχολείο…
Περί τίνος πρόκειται (για όσους δεν γνωρίζουν)
Στο χωριό της Επανομής οι Καλικάντζαροι δεν είναι μόνο ζημιάρηδες… είναι και γενναιόδωροι.
Έρχονται πάντα τα Χριστούγεννα και ντυμένοι στα μαύρα, πετούν από τα παράθυρα μέσα στα σπίτια ή αφήνουν στις πόρτες ή κάτω από τα δέντρα των παιδιών δώρα, καραμέλες, γλυκάκια και οπωσδήποτε μανταρίνια, πορτοκάλια και ξηρούς καρπούς (καρύδια συνήθως) έτσι για το καλό…Το “πέταμα” στον αέρα των δώρων και των γλυκών συνοδεύεται από δυνατούς ήχους (χτύπημα μεταλλικών αντικειμένων, καγκέλων, κουταλιών…) Η φασαρία τους γεμίζει τα παιδιά μια ευχάριστη αναστάτωση ανάμεικτη με φόβο και χαρά…
Με μεγάλη ανυπομονησία τους περιμένουμε και φέτος στο Νηπιαγωγείο μας…

ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Η καλή μας πράξη για τα φετινά Χριστούγεννα….
Η προσφορά τροφίμων για τους συνανθρώπους μας που τα έχουν ανάγκη.

Σας ευχαριστούμε πολύ όλους σας που εμπλέξατε τα παιδιά σε αυτή τη διαδικασία και μαζί τους ψωνίσατε τρόφιμα και τα προσφέρετε στον Ι.Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Επανομής μέσω του Νηπιαγωγείου μας.


Αυτό είναι Χριστούγεννα. 
ΠΡΟΣΦΕΡΩ.

Σήμερα, Πέμπτη πρωί τα τρόφιμα “έφυγαν” για τον Ι.Ναό της Κοιμήσεως προκειμένου να διανεμηθούν σε όσους τα έχουν ανάγκη.
Καλές γιορτές σε όλους σας.

ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

 Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στο Χωριό της Κυρά Παράδοσης, την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου στον υπαίθριο χώρο του Αγίου Αργυρίου Επανομής.
 Στην πολύ μεγάλη αυτή γιορτή που διοργανώθηκε από την Ι.Μητρόπολη Ν. Κρήνης και Καλαμαριάς εκτός των άλλων ομάδων ανάμεσα στα διάφορα τραπέζια δραστηριοτήτων για τα παιδιά υπήρχε και το τραπέζι του Νηπιαγωγείου μας…
 Εκεί, συναντήσαμε παλιούς και νέους φίλους και δημιουργήσαμε από κοινού χριστουγεννιάτικα στολίδια από φελλό καθώς και άλλες χειροτεχνίες.

 Συνεργαστήκαμε άψογα όλοι μας και ήμασταν πραγματικά πολλοί!!!! Οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία μας….

 Ομάδες γνωστών και αγνώστων παιδιών, δημιούργησαν με κέφι μέσα σε ένα υπέροχο χριστουγεννιάτικο κλίμα.
 Οι Νηπιαγωγοί του 3ου Νηπιαγωγείου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας είχαν ήδη προετοιμάσει τις χειροτεχνίες και ήταν στη διάθεση όλων των παιδιών για να συνδράμουν και να τα κατευθύνουν αν και όποτε χρειαζόταν.
 
 Κόλλες, ψαλίδια και χέρια πήραν κυριολεκτικά ΦΩΤΙΑ….
Αλλά τα χαμόγελα όλων μας ήταν η καλύτερη ανταμοιβή.
Πολλές ευχές από όλους μας!!!!

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ

 Τι κι αν τέλειωσε το Χριστουγεννιάτικο όνειρο… εμείς συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε και να περιμένουμε τα Χριστούγεννα….


Περάσαμε πολύ όμορφα την Παρασκευή, 14 του Δεκέμβρη στη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή μας.

Και οι δύο παραστάσεις, τόσο στις 17:00 όσο και στις 19:00 πήγαν πολύ όμορφα!!!
Τα παιδιά μας παρουσίασαν το όνειρο των Χριστουγέννων, χόρεψαν, τραγούδησαν και καταχειροκροτήθηκαν μέσα στο κατάμεστο Δημοτικό Θέατρο Επανομής.


Μας επισκέφτηκε και ο Άγιος Βασίλης!!! Μας γέμισε δώρα και χαμόγελα….
 
Σας ευχαριστούμε όλους όσους ήρθατε και περάσατε κι εσείς όμορφα μαζί μας.

Και του χρόνου!!!

ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ

Χριστουγεννιάτικο όνειρο

πασπαλισμένο με άχνη

μας οδηγεί στη φάτνη.

Ελάτε να ονειρευτούμε

την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου

& ώρα 17:00 (Α΄ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ τμήματα κ.Δήμητρας-κ.Ειρήνης) 
& ώρα 19:00 (Β΄ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ τμήματα κ.Ζαχαρούλας-κ.Πασχαλίνας)

στο Δημοτικό Θέατρο Επανομής.

Τα παιδιά & οι Νηπιαγωγοί

του 3ουΝηπιαγωγείου Επανομής

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018

  •  Την Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου στολίζουμε το χριστουγεννιάτικο δεντράκι μας!!!Ανάβουμε λαμπάκια!!!
  •  Την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου θα παρακολουθήσουμε την θεατρική παράσταση Ο Μολυβένιος Στρατιώτης, από την Παιδική Σκηνή του Θεάτρου Αριστοτέλειον. Θα σας δοθούν εγκαίρως δηλώσεις συμμετοχής.
  • Την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου η λειτουργία του Νηπιαγωγείου μεταφέρεται το απόγευμα. Συμμετέχουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά του Νηπιαγωγείου στις δράσεις για τις Αστρογειτονιές 2018. Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Θέατρο Επανομής η Χριστουγεννιάτικη παράσταση «Χριστουγεννιάτικο Όνειρο». Το 1ο& 2ο Τμήμα (κ.κ. Δήμητρα & Ειρήνη) στις 5:00 μμ. ενώ το 3ο& 4ο Τμήμα (κ.κ. Ζαχαρούλα & Πασχαλίνα) στις 7:00μμ.
  • Την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων συμμετέχει στην Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση «Το χωριό της κυρά-Παράδοσης» που θα πραγματοποιηθεί στον υπαίθριο χώρο του Ι.Ν. Αγίου Αργυρίου υπό την αιγίδα της Ι. Μητρόπολης Καλαμαριάς.
  • ΤηνΠαρασκευή 21 Δεκεμβρίου, ο Σύλλογος Γονέων θα πραγματοποιήσει όπως κάθε χρόνο το έθιμο των Καλικαντζάρων
  •   Καθόλη τη διάρκεια του Δεκέμβρη στο χώρο του Νηπιαγωγείου συγκεντρώνουμε τρόφιμα  για όσους έχουν ανάγκη και αυτά τα Χριστούγεννα και τα προσφέρουμε στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου.  Κάνουμε μαζί με τα παιδιά την δική μας πράξη αγάπης για τα Χριστούγεννα (ψωνίζουμε & προσφέρουμε μαζί τους, τα εμπλέκουμε ενεργά). Μπορείτε να προσφέρετε κι εσείς μέχρι την Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου.
  •  Το Νηπιαγωγείο λειτουργεί κανονικά τελευταία μέρα του 2018 την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου και επιστρέφουμε πάλι με την νέα χρονιά τη Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019.