Επιστολή προς τους γονείς για το τέλος του σχολικού έτους
Επιστολή προς τους γονείς για το τέλος του σχολικού έτους από το Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Ευάγγελο Κελεσίδη.
Επιστολή προς τους γονείς για το τέλος του σχολικού έτους από το Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Ευάγγελο Κελεσίδη.
Με μεγάλο ενθουσιασμό οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Εργαστήριο Καλών Τεχνών, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη μαγεία της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Παράλληλα, γνώρισαν βασικές τεχνικές των εικαστικών τεχνών και αντιλήφθηκαν ότι η τέχνη αποτελεί έναν μοναδικό τρόπο επικοινωνίας και έκφρασης. Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του Εργαστηρίου Καλών Τεχνών Καψηδάκης για τη ζεστή φιλοξενία, την καθοδήγηση και την έμπνευση που πρόσφεραν στους μικρούς μας καλλιτέχνες.