Στο πλαίσιο του προγράμματος φιλαναγνωσίας του Νηπιαγωγείου μας, οι μαθητές, μετά από διαδικασία καταιγισμού ιδεών, συμμετείχαν στη δημιουργία ενός συνεργατικού παραμυθιού με διασχολική και διαηλικιακή συμμετοχή, με κεντρικό ήρωα τον μικρό Ευτύχη.
Η συγγραφή και εικονογράφηση του πρώτου μέρους πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Νηπιαγωγείου, οι οποίοι ανέπτυξαν την αρχική πλοκή και αποτύπωσαν εικαστικά τους χαρακτήρες και τα γεγονότα της ιστορίας. Στη συνέχεια, τη σκυτάλη της αφήγησης ανέλαβαν οι μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αρτέμιδος, οι οποίοι συνέχισαν την εξέλιξη της ιστορίας, εμπλουτίζοντας το αφηγηματικό περιεχόμενο και δίνοντας νέα κατεύθυνση στην πλοκή.
Ακολούθως, το 2ο Γυμνάσιο Αρτέμιδος συνέβαλε στη συνέχεια και εμβάθυνση της ιστορίας, ενώ η ολοκλήρωση του συνεργατικού αυτού έργου πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του 2ου Λυκείου Αρτέμιδος, οι οποίοι διαμόρφωσαν το τελικό αφηγηματικό αποτέλεσμα.
Το παραμύθι αυτό αναδεικνύει τη σταδιακή εξέλιξη των δεξιοτήτων γραφής και εικονογράφησης σε διαφορετικά ηλικιακά επίπεδα, καθώς και τις διαφοροποιημένες θεματικές και νοηματικές προσεγγίσεις που χαρακτηρίζουν κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Παράλληλα, αναδεικνύει τη δυναμική της συνεργατικής δημιουργίας και της διασύνδεσης σχολικών μονάδων διαφορετικών βαθμίδων.
Οι συμμετέχοντες μαθητές, καθώς και οι εκπαιδευτικοί όλων των σχολείων που συνεργάστηκαν στο συγκεκριμένο έργο, αποκόμισαν ιδιαίτερα θετικές εμπειρίες από μια διαδικασία μακράς διάρκειας, η οποία βασίστηκε στη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και τη συνεχή επικοινωνία μεταξύ των σχολικών κοινοτήτων.
Τέσσερις βαθμίδες εκπαίδευσης, μια ιστορία που μεγαλώνει μαζί με το παιδί.

