Δραστηριότητα 1η:
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες και φανταστήκαμε ότι ήταν ναυαγοί σε νησί και το μόνο που είχαν ήταν τα βρεγμένα ρούχα τους! Τέθηκε το ερώτημα τι άλλο χρειάζονται για να ζήσουν στο νησί αυτό και κάθε ομάδα ζωγράφισε τι είναι αναγκαίο γι αυτήν. Έγινε καταγραφή των αναγκών σε πίνακα και διαχωρισμός σε αυτά που έχω ανάγκη για να ζήσω και σε αυτά που επιθυμώ να έχω.Δραστηριότητα 2η:
Για επιβράβευση των ναυαγών ήρθε για κάθε ομάδα ένας φάκελος με εικόνες όσα και τα παιδιά. Κάθε μέλος έβαζε στον πράσινο κύκλο την εικόνα που απεικόνιζε αυτό που έχω ανάγκη για να ζήσω και στον κόκκινο κύκλο αυτή που απεικόνιζε πράγματα που επιθυμώ να έχω αλλά ζω και χωρίς αυτά. Έτσι τα παιδιά κατάλαβαν ότι άλλο είναι το δικαίωμα που έχω σαν άνθρωπος και άλλο οι επιθυμίες και τα θέλω του ανθρώπου!
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες και φανταστήκαμε ότι ήταν ναυαγοί σε νησί και το μόνο που είχαν ήταν τα βρεγμένα ρούχα τους! Τέθηκε το ερώτημα τι άλλο χρειάζονται για να ζήσουν στο νησί αυτό και κάθε ομάδα ζωγράφισε τι είναι αναγκαίο γι αυτήν. Έγινε καταγραφή των αναγκών σε πίνακα και διαχωρισμός σε αυτά που έχω ανάγκη για να ζήσω και σε αυτά που επιθυμώ να έχω.Δραστηριότητα 2η:
Για επιβράβευση των ναυαγών ήρθε για κάθε ομάδα ένας φάκελος με εικόνες όσα και τα παιδιά. Κάθε μέλος έβαζε στον πράσινο κύκλο την εικόνα που απεικόνιζε αυτό που έχω ανάγκη για να ζήσω και στον κόκκινο κύκλο αυτή που απεικόνιζε πράγματα που επιθυμώ να έχω αλλά ζω και χωρίς αυτά. Έτσι τα παιδιά κατάλαβαν ότι άλλο είναι το δικαίωμα που έχω σαν άνθρωπος και άλλο οι επιθυμίες και τα θέλω του ανθρώπου!

