«Δημιουργία πίνακα με τα δικαιώματα μας»
1η δραστηριότητα:
Κάθε παιδί διαλέγει μια εικόνα απο τα ανθρώπινα δικαιώματα και περιγράφει ποιο δικαίωμα είναι και στο τέλος την κολλάει στον πίνακα, ο οποίος θα υπαρχει στην τάξη μας καθ’ όλη τη διάρκεια των εργαστηρίων του κύκλου κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη.2η δραστηριότητα:
Τα παιδιά ζωγράφισαν σε φύλλο εργασίας το δικαίωμα που θεωρούν το πιο σημαντικό από όλα. Στο τέλος τέθηκε ο αναστοχασμός: Είναι μόνο ένα δικαίωμα σημαντικό ; Καταλήξαμε ότι είναι όλα τα δικαιώματα σημαντικά!




