“Μοιράζομαι σημαίνει ευτυχία”
Δύο αγαπημένα παραμύθια για την αγάπη και την αξία του να μοιράζεσαι ότι έχεις με τους αγαπημένους σου!
Έτσι κι εμείς συνεισφέροντας όλοι από κάτι φτιάξαμε μια
Δύο αγαπημένα παραμύθια για την αγάπη και την αξία του να μοιράζεσαι ότι έχεις με τους αγαπημένους σου!
Έτσι κι εμείς συνεισφέροντας όλοι από κάτι φτιάξαμε μια

Το πρώτο σεμινάριο ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου και ώρα 18:00 σε συνεργασία με την Σύμβουλο ΠΕ 60 της ΔΙΠΕ Ιωαννίνων κ.Τάλλου