Φιλοσοφία – Σκοπιμότητα προγράμματος Μέσω του διδακτικού σεναρίου οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν
σε δραστηριότητες διερεύνησης και ανακάλυψης, ομαδικές δραστηριότητες και δραστηριότητες επίλυσης προβλημάτων.
Μέσα από τις προγραμματισμένες δραστηριότητες οι μαθητές θα έχουν την
ευκαιρία να αναπτύξουν υπολογιστική σκέψη με
δραστηριότητες επίλυσης προβλημάτων.
1ο εργαστήριο «Ας γίνουμε ζευγάρια!»
Διαλέξτε την άκρη μιας κόκκινης κλωστής.
Στην άλλη άκρη του νήματος θα βρείτε το ζευγάρι σας.
Σε αυτό το παιχνίδι είναι ακριβώς σαν να παίζετε το Memory
στο σαλόνι σας με κάρτες, αλλά χωρίς το χάος. Προσκαλέστε φίλους να παίξουν και επιλέξτε το θέμα των καρτών και επιλέξτε δύο τη φορά.
ΜΗΝΥΜΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΑΝΣ
Πήραμε φωτογραφίες από τη γειτονιά μας και τις ανεβάσαμε στην παρακάτω φόρμα
https://docs.google.com/document/d/1SOocsWGDkquOe8nKr7nBL8xyhWWUu2HGF8E6ObzI7cg/edit?usp=sharing
Συγκρίναμε τις φωτογραφίες τις δικές μας με τις φωτογραφίες του ντετεκτιβ βανς.Διαπιστώσαμε ότι έχουμε το ίδιο πρόβλημα.
Αξιολογήσαμε το εργαστήριο:
New message from Detective Vans
https://app.animaker.com/animo/bt8MMZYT20wgPimc/
Sifa and Matheo
https://www.youtube.com/watch?v=0-EOnaliBBs
https://www.youtube.com/watch?v=rLldSLXEa9M
Ψηφίσαμε για τα σκουπίδια που πετάμε καθημερινά
Στη συνέχεια ζητήσαμε από τους μαθητές να φέρουν
συσκευασίες τροφίμων από το σπίτι.
-Κάθε ομάδα σχολείων χωρίζει τις συσκευασίες τροφίμων σε ομάδες(μεταλλο,χαρτί,γυαλί,πλαστικό)
-Οι μαθητές σε αυτή τη φάση μαθαίνουν να γράφουν και να διαβάζουν τις λέξεις
«χαρτί», «μέταλλο», «πλαστικό», «γυαλί», «, στη μητρική τους
γλώσσα και επίσης στα αγγλικά (αν θέλουν)
Κάθε ομάδα θα μετρήσει συσκευασίες τροφίμων από ένα υλικό.
Έτσι, η κόκκινη ομάδα θα μετρήσει τα πακέτα χαρτιού
η μπλε ομάδα θα μετρήσει τα μεταλλικά πακέτα
η πράσινη ομάδα θα μετρήσει τις πλαστικές συσκευασίες
η κίτρινη ομάδα θα μετρήσει τις γυάλινες συσκευασίες
και η μωβ ομάδα θα γεμίσει τον πίνακα διπλής εισόδου