Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν τα οφέλη της άσκησης .Ο Ντεντέκτιβ Βανς στέλνει τον δεύτερο γρίφο.Οι μαθητές/μαθήτριες προετοιμάζουν τις ερωτήσεις για τον γυμναστή που θα
συναντηθούν διαδικτυακά μέσω της ευρωπαϊκής πλατφόρμας esep . Υλοποίηση της συνέντευξης. Ενημέρωση των μαθητών/μαθητριών για τα οφέλη της άσκησης.
Δημιουργούν το ψηφιακό βιβλίο με τα οφέλη της άσκησης που ζωγραφίσαν οι μαθητές σύμφωνα με αυτά που ανέφερε ο γυμναστής.
Ηχογράφηση των μαθητών για τα οφέλη της άσκησης. Στη συνέχεια πώς μπορούμε να παίξουμε σε ομάδες με ένα μαντήλι, ένα πλαστικό μπουκάλι, μια κορδέλα; Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε ομάδα σχολείων επιλέγει ένα αντικείμενο (ένα μαντήλι, ένα πλαστικό μπουκάλι, μια κορδέλα) και συζητά με ποιο τρόπο μπορεί να αξιοποιηθεί το αντικείμενο αυτό σε κινητικό παιχνίδι.Η ομάδα η κόκκινη στην οποία ανήκουμε έχει επιλέξει να παίξει με τη μπάλα. Τα παιδία με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών γράφουν τους κανόνες του παιχνιδιού και το παίζουν στην αυλή.