ΕΥ ΖΗΝ- ΔΙΑΤΡΟΦΗ
1ο Εργαστήριο δεξιοτήτων, 1η Δραστηριότητα : Ταξινόμηση υγιεινών και ανθυγιεινών τροφών.
Σήμερα επεξεργαστήκαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές και τα οφέλη για τον οργανισμό μας. Στη συνέχεια συζητήσαμε για όλα όσα παρακολουθήσαμε και συμφωνήσαμε να κάνουμε ομαδικά ένα μεγάλο πίνακα διπλής εισόδου που από την μία μεριά θα έχει τις υγιεινές τροφές και ένα χαμογελαστό προσωπάκι και στην άλλη τις ανθυγιεινές με το αντίστοιχο λυπημένο προσωπάκι. Τα παιδιά κόψανε από διάφορα φυλλάδια σούπερ μάρκετ τις αντίστοιχες τροφές και στη συνέχεια τις κολλούσανε στην κατάλληλη θέση με την βοήθεια και την παρότρυνση της εκπαιδευτικού. Στο τέλος της ημέρας κάνανε και ένα ατομικό φύλλο εργασίας που πάλι περιείχε τροφές υγιεινές και ανθυγιεινές μόνο που αυτή τη φορά έπρεπε να τις χρωματίσουν, να τις κόψουν και να τις κολλήσουν σε φύλλο Α4 διπλής εισόδου στην σωστή τους θέση. Ένα φύλλο εργασίας για την ανατροφοδότηση και την αξιολόγηση των παιδιών για το τι καταλάβανε.
2η Δραστηριότητα του 1ου Εργαστηρίου: Ομάδες τροφών.
Γνωρίσαμε τις 5 ομάδες τροφών μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο και διάφορες διαφάνειες , στη συνέχεια συζητήσαμε με τα παιδιά για το ποιες από αυτές τις τροφές γνωρίζουν ή όχι. Τέλος κάναμε ομαδική με τις ομάδες τροφών όπου τα ίδια τα παιδιά τοποθετούσαν τις τροφές στην κατάλληλη ομάδα.
3η Δραστηριότητα του 1ου Εργαστηρίου: Ένα υγιεινό πρωινό
Με τα παιδιά συζητήσαμε εαν τρώνε πρωινό και τι περιλαμβάνει το πρωινό τους. Το πρωινό τους περιελάμβανε τα εξής :γάλα με δημητριακά ομελέτα με γαλοπούλα και γκούντα τυρί, φρουτοσαλάτα με μήλο αχλάδι μπανάνα γιαούρτι και κανέλα ,μπάρες με βρώμη , σοκολάτα υγείας και μπανάνα. Στη συνέχεια ζωγράφισαν ένα υγιεινό πρωινό.
1η Δραστηριότητα του 4ου Εργαστηρίου: οι χρυσοί κανόνες της διατροφής και το γράμμα Δ,δ της διατροφής
1η Δραστηριότητα του5ου Εργαστηρίου: Η Πυραμίδα της Διατροφής!!
Παρακολουθήσαμε βίντεο και συζητήσαμε με τα παιδιά για τις κατηγορίες των τροφών που είχαμε κάνει σε προηγούμενο εργαστήριο. στην συνέχεια τους δόθηκε ένα φύλλο Α3 της πυραμίδας και τα παιδιά έπρεπε να γράψουν δίπλα σε κάθε βαθμίδα της πυραμίδας τον τίτλο των τροφίμων και στη συνέχεια να χρωματίσουν τα τρόφιμα.