Το 3ο Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας μαζί με το Ειδικό Νηπιαγωγείο ,συμμετείχαν στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών με εικαστική δημιουργία ” Όταν η Πασχαλίτσα συνάντησε Ελέφαντα” τονίζοντας την αξία της συνεκπαίδευσης!!
Το 3ο Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας μαζί με το Ειδικό Νηπιαγωγείο ,συμμετείχαν στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών με εικαστική δημιουργία ” Όταν η Πασχαλίτσα συνάντησε Ελέφαντα” τονίζοντας την αξία της συνεκπαίδευσης!!