Κοπή πίτας 2018
Την Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου 2018, στο Γραφείο Καθηγητών του 3ου Γυμνασίου, έγινε η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας από τη Διευθύντρια του σχολείου, κ. Κορνηλία Κουντούρη.
Την Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου 2018, στο Γραφείο Καθηγητών του 3ου Γυμνασίου, έγινε η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας από τη Διευθύντρια του σχολείου, κ. Κορνηλία Κουντούρη.