Επίσκεψη στο Μέγαρο
Την Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2018, οι μαθητές της Α γυμνασίου του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα, όπου τους δόθηκε η ευκαιρία, μέσα από μια ιδιότυπη συμφωνία φωτισμού, χρωμάτων, ήχων και μουσικής, να γνωρίσουν τα αριστουργήματα του Βίνσεντ Βαν Γκογκ.
